Miksi joku syö karkkia tai leivonnaisia? Eihän ihminen tarvitse tuollaisia elääkseen
Eikö niiden ole todettu olevan jopa haitaksi ihmisen terveydelle. Eihän niiden syömisessä ole tuolloin mitään järkeä. Itse en ole moisia koskaan edes maistanut.
Kommentit (27)
Miksi ihmiset syövät lihaa vaikka se on huonoksi terveydelle, ilmastolle ja eläimille? siinäpä vasta kysymys.
Vierailija kirjoitti:
Miksi ihmiset syövät lihaa vaikka se on huonoksi terveydelle, ilmastolle ja eläimille? siinäpä vasta kysymys.
Ihminen on petoeläin siinä kuin vaikka kotikissa.
Mene esittämään tämä kysymys leipomoille. Sieltä näitä kuule tulee!
Vierailija kirjoitti:
Maista, niin tiedät.
Miksi ihmeessä maistaisin jotain keinotekoista, saatikka sitten jotain missä on liikaa rasvaa tai sokeria ihmisen tarpeisiin?
Koska se saa endorfiinit eli mielihyvähormonit liikkeelle ja aiheuttaa ... hyvän olon!
Vierailija kirjoitti:
Koska se saa endorfiinit eli mielihyvähormonit liikkeelle ja aiheuttaa ... hyvän olon!
Saan saman käymällä juoksulenkillä. Juoksen 10-20km päivässä.
Puhut säkin paskaa täällä, eikä sun tarvia sitä tehdä elääksees?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voit seuraavalla lenkillä kipaista leipurilla. Kertoo varmasti vastauksen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ei saa juokseminen kyllä mulla yhtään mitään hyvää aikaan.
Miksi ihmiset vahingoittavat itseään ja mikä pahinta lähimmäisiään tupakalla?
Miksi ihmiset juovat alkoholia ja pilaavat monien elämän?
Elämä on täynnä mysteerejä.
Voimia ap:lle pulla- ja karkkilakkoon! Onhan se raskasta, kun muut saa mässätä herkkuja.
Tämä on taas viikon huonoin. *ojentaa plakaatin*
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihminen on petoeläin siinä kuin vaikka kotikissa.
Ihmisellä on itseasiassa ennemminkim kasvissyöjän elimistö. Esim. meidän hampaamme eivät sovi lihansyöntiin (vertaa kissaeläinten vahat raateluhampaat) ja suolistomme on todella pitkä, toisin kuin lihaa pääaääntöisesti syövillä eläimillä.
Mä luulen varmaan, että sä olet se syy tähän ihmisten karkkien ja leivonnaisten syöntiin. ;)
Sokeriaddiktio. Vrt nikotiiniaddiktio, alkoholiaddiktio, uhkapeliaddiktio jne.
Mikään näistä ei ole hyväksi terveydelle.
Miksi niin paljon alapeukkuja aloitukselle?
Vierailija kirjoitti:
Mulle tulee vastaava olo ihanasta, kiireettömästä rakastelusta ja siinä se hyvä puoli, että kaloreita palaa :)
Olen viimeksi "herkutellut" leivoksella viime elokuussa.
Ei mun mieli vaan tee noita sokerihöttöjä, enkä syö sipsejäkään.
Vierailija kirjoitti:
Miksi niin paljon alapeukkuja aloitukselle?
Helposti arvattavissa...;D
Joopa joo. Listaa vielä ne muut asiat elämässä, joissa ei ole järkeä. Voisi kirjoittaa kirjan jos toisenkin.