Luotatteko Teliaan?
Luotatteko Teliaan, joka lähettää laskunsa perintätoimiston kautta jo 1-1,5 kuukauden päästä, jos laskua ei ole maksettu eikä karhumalaskuja ole tullut? En luota enää ja vaihdoin puhelinliittymän heti toiseen operaattoriin.
Kommentit (10)
Kyllä mä sanoisin että tässä stoorissa asiakas on nyt se epäluotettava.
Taitaa tässä tapauksessa telia kiittää, kun asiakas vaihtaa pois ja toinen operaattori vastaavasti kiroaa myöhemmin.
Luotan, luotettava ja halpa netti. Laskut tulee aina niin kuin pitääkin.
En luota, ovat myyneet isovanhemmilleni tarpeettomia tuotteitaan. Viimeksi sinne oli myyty palvelinkeskuksiin tarkoitettu puolimetrinen modeemi 24kk kytkylaupalla, jouduin käyttämään runsaasti aikaa vääryyden korjaamiseen. Tämän jälkeen olivat kuitenkin onnistuneet myymään vielä kännykkäliittymän doro puhelimeen jollain 5g netillä, jolla ei edes pääse nettiin.
Heitä ei saa edes lopettamaan, rikollista ja niin lannistavaa. En jaksa taistella näitä vastaan.
Aina sellaisessa tilanteessa, jos ei ole mahdollista maksaa laskua eräpäivään mennessä, kannattaa olla meihin laskun ilmestyttyä yhteydessä ja sopia maksupäivän siirrosta. Maksupäivää voi myös itse siirtää mm. Minun Telia -sovelluksen kautta. Meidän kanssa on mahdollista tehdä myös maksusopimus, jos esim. laskun summa on suuri eikä sitä pysty maksamaan kerralla eräpäivään mennessä.
Tällaisilla ennakoivilla toimilla voi helposti säästyä ikäviltä tilanteilta, kuten perintätoimiston kirjeiltä. Ennen perintään siirtoa lähetämme kuitenkin asiakkaille maksumuistuksia, ja mikäli maksusuoritusta ei siltikään kuulu, siirtyy asia perintätoimistolle.
// Tanja
Mikä on Telia Partio? Lue lisää täältä ja anna meille palautetta.
TeliaPartio kirjoitti:
Aina sellaisessa tilanteessa, jos ei ole mahdollista maksaa laskua eräpäivään mennessä, kannattaa olla meihin laskun ilmestyttyä yhteydessä ja sopia maksupäivän siirrosta. Maksupäivää voi myös itse siirtää mm. Minun Telia -sovelluksen kautta. Meidän kanssa on mahdollista tehdä myös maksusopimus, jos esim. laskun summa on suuri eikä sitä pysty maksamaan kerralla eräpäivään mennessä.
Tällaisilla ennakoivilla toimilla voi helposti säästyä ikäviltä tilanteilta, kuten perintätoimiston kirjeiltä. Ennen perintään siirtoa lähetämme kuitenkin asiakkaille maksumuistuksia, ja mikäli maksusuoritusta ei siltikään kuulu, siirtyy asia perintätoimistolle.
// Tanja
Siis onko jonkun työ oikeasti vahtia keskustelupalstoja ja vastailla, mikäli firman nimi mainitaan? Miten tähän työhön pääsee? :D
Meillä tulee Telialta s-postiin lasku. Helppoa;;
Mulla tulee suoraan nettipankkiin e-lasku.
Aivan varmasti on karhu lasku tullut.