Miten suhtautuisit jos tyttöystäväsi humalassa vilauttaisi tissinsä kavereidesi edessä. Esim olisitte teillä jatkoilla kesäaikaan esim mökillä?
Jättäisitkö samantien vai olisiko sulle sama kuin sekasauna?
Kommentit (21)
En haittaisi minua ollenkaan. Vilautelkoon kenelle haluaa.
Veisin kultani uimaan betonitossut jalassa.
Riippuu tilanteesta. Ei haittaisi esim. saunassa.
Vierailija kirjoitti:
Riippuu tilanteesta. Ei haittaisi esim. saunassa.
Älä ny ilmatteeks jaa... sauna ei ole mikään syy palvelujen maksuttomuuteen.
Tuumaisin, että onpa räväkkä tyttöystävä.
Vaatisin että miehet hoitelee tyttöystävän sinä yönä ja minä aamulla sitten jälkiliukkaille.
Mitä haittaa tissien vilauttelusta on?
Ihan sama. Mitä väliä sillä olisi? Eikö se ole hänen asiansa vaikka vilauttaisi jalkoväliä? En ymmärrä.
Vierailija kirjoitti:
Mitä haittaa tissien vilauttelusta on?
Samaa mietin, heiluuhan miehetkin usein tissit paljaana.
Ei vaimomatskua. Humalatilan vuoksi.
vilauttelu johtaa rohkaistumiseen ja seuraavaksi ollaan panolla. Luultavasti porukalla.
Ei jatkoon. Saa tehdä mitä haluaa mutta minuin ei tarvitse olla samaa mieltä.
Mitä naiset tykkäisivät jos mies näyttäisi helikopteria vaimon kavereille?
Sanoisin, että eivätkös olekin kauniit.
No ei ex-tyttöystäväni tuollaiseen tempaukseen minun lupaani olisi tarvinnut. En ehkä saattaisi ymmärtää täysin, miksi hän ai joku muu näin haluaisi tehdä. Mutta ei kai aivan jokaista ex-temporee asiaa tarvitse muutoinkaan ymmärtää sivustakatsojana täysin. - Vai pitäsikö tällaisessa tilaneessa rynnistää vierelle ja varmistaa, ettei vain hänen rinnat tippuisi.
Ex-kumppanini tiedän saunoneen seka-saunassa useampaan otteeseen opiskeluaikanamme ilkosillaan. Ei se silloin haitannut minua. Miksi olisi haitannut, kun näin teki hän omasta halustaan ja tahdostaan. Toisaalta ymmärsin kun hän joskus yheisellä mökkireissulla ilmoitti, ettei haluaisi osallisua sekasaunaan muiden kanssa. - No menimme sitten myöhemmin kahdestaan.
Kiusallisemmaksi koin sensijaan Jenkessä asuessani kohtaamani kaksinaismoralismi alastomuutta kohtaan. - Siellä asuessa oppi arvostamaan sitä, että Suomessa yleisesti aslastomuuteen suhtaudutaan, sanoisinko verraten luontevasti.
Sinkkumies
No onpa tosi vakavaa. Hohhoijaa. Itse olen kyllä nainen, enkä mitenkään taipuvainen vilautteluun. Mutta jos mieheni haluaisi läpällä heilutella vaikka kikkeliään niin ihan sama. Ja minä omistan omat tissini eikä kenelläkään ole mitään oikeutta päättää, milloin ne ovat esillä, ellei sitten julkisella paikalla olla.
Onko kuvia jotta voi arvioida?