Uskallatko matkustaa nyt talvilomalle Lappiin?
Siellä on runsaasti revontulituristeja Aasiasta koko ajan. Joten uskallatko itse matkustaa, yöpyä samassa hotellissa, syödä samalla aamiaisella missä tartuttaja yskii buffetpöytään.
Kommentit (12)
Johonki mökkiin vois mennä, turistikeskuksiin ei.
Vaikka en osaakaan oikein pelätä tuota yhtään, niin olen iloinen etten ole matkustamassa nyt mihinkään päin .
Asun Kolarissa, teen töitä Ylläksellä. Ei täällä kukaan ole noin hysteerinen. Vähän huvittavalta tuntuu nämä jotka nyt peruu hiihtoloman majoituksia yms.
Väittäisin, että sen viruksen saa hiihtolomaan mennessä todennäköisemmin Helsingistä kuin Saariselältä.
Ei mennä, vaikka on liput varattu.
Mennään päivää ennen lääkäriin hakeen saikkulappu.
En halua istua kiinalaisten vieressä koneessa.
Tulis yksityisyrittäjälle kalliiksi sairastua.
Rukalle lähdetään viikoksi 2,5 vkon päästä hiihtolomalla. Jos tuolla silloin isompi epidemia, niin luultavasti perutaan. Majoitus varattu ihan Rukan ydinalueelta. Huoneisto maksoi yli 1000€,'joten kyllä harmittaisi ellei päästäisi lähtemään.
En ole käynyt lapissa 90-luvun jälkeen, joten tuskinpa olen menossa. Pelolla ei ole asian kanssa mitään tekemistä. Oikeastaan koronan vuoksi houkuttaisi enemmän kuin aikoihin, mutta liian kallista ja tartunnan saaminen liian epävarmaa.
Rovaniemellä asun. Edellisestä laskettelureissusta on jo melkein vuosi aikaa, ja tuskin tulee käytyä tänä talvena, mutta ei liity viruksiin mitenkään. Olen vain vähän kyllästynyt lasketteluun.
Saariselälle en nyt viitsi mennä