Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nenässä haisee aamuisin

Vierailija
29.01.2020 |

En osaa kuvailla hajua, mutta pahalta se haisee lisäksi kämmenet haiseva samalta herätessä (ja ei, en usko kaivavani nenää yöllä). Menen herättyäni heti suihkuun ja sen jälkeen en enää havaitse hajua ennen kuin vasta seuraavana aamuna. Pesen ja lankaan hampaat kaksi kertaa päivässä.

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
29.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
2/23 |
29.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voiko tämä olla jokin sairaus?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
29.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi ei sentään silmissä

Vierailija
4/23 |
29.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nenä on liian lähellä suuta.

T. Tri. Sötkötin

Vierailija
5/23 |
29.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaunista ja rauhaisaa iäisyysmatkaa sinulle.

Vierailija
6/23 |
29.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus mun räkä haisee nenässä jännälle.

Outo haju, mut tykkään siitä tavallaan. Kai ne bakteerit siel lemuaa. Oon muutenkin outo, esim tykkään mun tulehtuneen korvan mädän hajusta. Haistelen pumpulipuikkoa aina korvan kaivelun jälkeen.

Vierailija
7/23 |
29.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nukut yöllä tiedostamattasi kiepissä, jossa nuuskit paljasta ryppyrusinaasi.

Vierailija
8/23 |
29.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
9/23 |
29.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Outo haju, mut tykkään siitä tavallaan. Kai ne bakteerit siel lemuaa. Oon muutenkin outo, esim tykkään mun tulehtuneen korvan mädän hajusta. Haistelen pumpulipuikkoa aina korvan kaivelun jälkeen.

Hyi v***u, ihan kaikkea ei tarvitse täälläkään kertoa.

Vierailija
10/23 |
29.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osaako joku asiallinen vastata?

Vierailija
11/23 |
29.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyi v***u, ihan kaikkea ei tarvitse täälläkään kertoa.

:D

Vierailija
12/23 |
29.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nenäpolyypit ja poskiontelotulehdus? Haisee semmoiselta mädältä, ikään kuin pää homehtuisi...

Vierailija
13/23 |
29.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En osaa itse vastata, mutta täytyy sanoa, että on tämä hullu palsta kun asialliseen kysymykseen tulee aivan kummia mukahauskoja vastauksia.

Vierailija
14/23 |
29.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko se sellainen lempeä ”mädän” haju? Voimistuuko jos painelet nenää ns. rynkytät nenän seinämää? Mulla tulee silloin sitä hajua. Oiski vaan tulehduksellista räkää?

Vierailija
15/23 |
29.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun märkäkorva haisee ihan kanaliemikuutiolle tai kananuudeleille

Vierailija
16/23 |
29.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytä (apteekista) nenäsuihketta mikä kosteuttaa ja hoitaa nenän limakalvoja (esim A-vita plus nenäsuihke) tai nenäsuihke joka huuhtelee tehokkasti nenän ja nenäontelot (esim Physiomer Strong nenäsuihke), sinne on voinut jäädä jotain ylimääräistä mikä tuottaa pahaa hajua.

Vierailija
17/23 |
29.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko se sellainen lempeä ”mädän” haju? Voimistuuko jos painelet nenää ns. rynkytät nenän seinämää? Mulla tulee silloin sitä hajua. Oiski vaan tulehduksellista räkää?

En oo tosta mädästä varma, se on jotenkin enemmän semmoinen "imelän tunkkainen". Mutta joo, paineltaessa haisee enemmän. Tänään yritin irrottaa räkää nenästä niistämällä aamulla, mutta räkää ei juurikaan tullut vaikka nenässä haisi.

Vierailija
18/23 |
29.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta entäs ne kämmenet? Puskeeko se haju jotenkin elimistöstä?

Vierailija
19/23 |
29.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun sormi haisee jännältä kans kun kaivan sillä eka napaa....

Vierailija
20/23 |
29.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En oo tosta mädästä varma, se on jotenkin enemmän semmoinen "imelän tunkkainen". Mutta joo, paineltaessa haisee enemmän. Tänään yritin irrottaa räkää nenästä niistämällä aamulla, mutta räkää ei juurikaan tullut vaikka nenässä haisi.

Joo sitä se on. Varmaan vaan jotain tulehdusta? Mut sille käsien hajulle en kyllä löydä syytä.. onko kukaan toinen haistanut sun käsiä? Jos se haju vaan on jumittunu sun nenään niin, että luulet sun käsienkin haisevan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän kuusi