Onko nykyäänkin yleisintä, että kumppani löydetään elävästä elämästä?
Vai löytävätkö useammat sen netistä tai Tinderistä?
Kommentit (19)
Vierailija kirjoitti:
Mä haen seurani hautuumaalta. Ei laita niin kauheesti hanttiinka.
Osaat kyllä saivarrella, mutta kerropa, miten sitten itse olisit otsikoinut ketjun?
Suuuntaa antavar pirteet se antaa mutta tuskin muuta. Itse perustaiisin sellaisen deittipalvelun jossa mukana olis sponsored by skype.
Olisi hyvin outoa löytää kumppani bittiavaruudesta.
Ainakin omat lapset ovat löytäneet kumppaninsa ihan ilman tindereitä. Toisen puoliso on opiskelutoveri ja toisen seurakaveri suunnistuksessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Osaat kyllä saivarrella, mutta kerropa, miten sitten itse olisit otsikoinut ketjun?
Itse asiassa tuollainen ei ole lainkaan saivartelua vaan huumoria; sanaleikkiä, ironiaa, nokkelaa, hirtehistäkin. Tämä oli saivartelua. Sivusta.
Vierailija kirjoitti:
Olisi hyvin outoa löytää kumppani bittiavaruudesta.
Miksi?
Aina olen löytänyt mieheni elävästä elämästä, yleensä kavereiden poikaystävien kavereista. Nykyisen tapasin ihan perinteisesti baarissa.
Tindereitä yms en ole käyttänyt koskaan. En pystyisi tekemään valintoja pelkän laitteen näytöltä, enkä halua lähteä ulos henkilön kanssa, jota en ollenkaan tunne.
Kaksi viikkoa Tinderiin liittymisen jälkeen löysin nykyisen puolisoni ihan elävästä elämästä. Täytyi sitten perua sovitut Tinder-treffit.
Vierailija kirjoitti:
Ainakin omat lapset ovat löytäneet kumppaninsa ihan ilman tindereitä. Toisen puoliso on opiskelutoveri ja toisen seurakaveri suunnistuksessa.
Sama juttu. Oman puolisoni tapasin yhteisen ystävän välityksellä ja samoin aikuinen lapseni tutustui nykyiseen puolisoonsa heidän yhteisen ystävänsä muuttotalkoissa.
Alkoholin käyttö ja baareissa käyminen on vähentynyt radikaalisti, joten baareissa tapaaminen on varmasti vähentynyt ja siirtynyt nettiin.
Nykyisen kumppanini löysin töissä ollessani. Vaikka työ on antoisaa niin en ehkä kuvaisi sitä eläväksi elämäksi.
Vierailija kirjoitti:
Alkoholin käyttö ja baareissa käyminen on vähentynyt radikaalisti, joten baareissa tapaaminen on varmasti vähentynyt ja siirtynyt nettiin.
Onko tuo oma havaintosi vai oletko tutkinut tilastoja?
On sekäettä. Verkosta löytäessä kyseessä ei ollut tinder tai perinteiset saalistuschatit.
Elävät seurustelukumppanit ovat ihan yliarvostettuja.
t. nekrofiili
Vierailija kirjoitti:
Aina olen löytänyt mieheni elävästä elämästä, yleensä kavereiden poikaystävien kavereista.
Tässä on jotain niin sisäsiittoista ja ummehtunutta, että ei ole aikoihin kuultu.
Eipä ole tullut löydettyä mistään.