Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Teettekö töitä vaikka erotus työttömyysrahaan olisi minimaalinen?

Vierailija
29.01.2020 |

Kysymys otsikossa. Miksi teette töitä? Onko siellä ystäviä, hyvä meininki, se on unelmaduuni, vai käyttekö töissä jonkinlaisesta velvollisuudentunnosta tai olette niin tottuneet tekemään töitä että asialla ei ole väliä? Järkeistämällä kuluja jäisi maailman ihmettelyyn ja mielenkiintoisten harrastusten harrastaminen paljon enemmän aikaa.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
29.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistään työstä ei makseta niin vähän kuin saisin työmarkkinatukea (500 e)

Vierailija
2/5 |
29.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teen kyllä, sillä en aio hapantua perseenhajuiselle sohvalle kroonistumaan. Kas kun työssä oleva on aina haluttavampi työntekijä kuin se sohvaan kiinnikasvanut. Enhän mä naimisissa työpaikkani kanssa ole, itseasiassa mulle jo soitti headhunter.

Ammattitaito pysyy yllä ja koulutuksissa kehittyykin, on miellyttäviä ihmiskontakteja ja hyvä työterveydenhoito.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
29.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työ on minulle se mielenkiintoinen harrastus, jossa opin uutta, tapaan uusia ihmisiä, jne...

Vierailija
4/5 |
29.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teen, koska en halua makoilla toisten elättinä, jos on vapaus valita.

Vierailija
5/5 |
29.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Teen, koska en halua makoilla toisten elättinä, jos on vapaus valita.

Ei tuo ole se syy. Jos saisit työttömänä esim 5000 käteen kuussa lopun ikääsi (ja palkkasi on tuota reippaasti huonompi) niin aivan taatusti ottaisit loparit. Ihmisten suurin syy käydä töissä vs olla työttömänä on se että töistä saa aina enemmän rahaa kuin peruspäivärahalla ollessa. Tämä vain naamioidaan mukayleviksi periaatteiksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme kahdeksan