Jos viivyttelette kakalle menoa, pääseekö teiltä varoituspieru?
Tuokin on kehossa hyvin suunniteltu ominaisuus, tietää milloin alkaa olla viime hetket reagoida. Kokemuksia?
Kommentit (35)
Millainen se varoitusääni on? Ensin harvakseltaan kevyitä tööttöjä ja sitten kiihtyvään tahtiin kovemmalla äänellä ja lopuksi yhtenäinen pitkä pruut?
Vierailija kirjoitti:
Millainen se varoitusääni on? Ensin harvakseltaan kevyitä tööttöjä ja sitten kiihtyvään tahtiin kovemmalla äänellä ja lopuksi yhtenäinen pitkä pruut?
Mulla menee juuri noin.
Kakkahätä tosiaan ilmoittelee ensin pikkupumpalla.
Mutta jos en tottele, hätä menee ohi. Se se vasta onkin turhauttavaa, kun sitten hetken päästä menet kirjan kanssa pikkulaan, nautintoon valmistautuneena ja mitään ei tulekaan. Pökäle ikään kuin piruuttaan vetäytyy ylös.
Minulla tulee äänettömästi kaasua varoitukseksi. Miehellä ääniäkin.
N34
Ei vain yksi pieni pieru, vaan kunnon torvisoittokunta! Onneksi minun kakkimisen ajankohta on melkein heti heräämisen jälkeen aamulla. Hävettäisi, jos töissä sattuisi...
Pääsee. Haisee usein erityisen kammottavalta verrattuna normipieruihin.
Yleensä kuuluu pat pat pat pat pat pat ja sitten tulee jo myyrä kolosta kurkistamaan.
Usein tulee leijana se viimeinen varoitus.
N45