Tubettaja sitä ja tubettaja tätä
Kaikissa medioissa näistä vouhotetaan ja haastatellaan. Voitteko te ymmärtää, mitä varten?
Eräskin toteaa yhdessä haastattelussa, että hän haluaa testata paljonko julkisuudella voi tienata. Ai että jaahas vai niin. Olenpas yllättynyt, minä kun luulin, että siellä tehdään ensisijaisesti sisältöä sydänverestä katsojille. Ja on kuulemma menossa australiaan. Oikein ihailtavaa, lentäen siis sinne missä on juuri ollut ne laajat maastopalot <3
Ehkä seuraajista löytyy muutama ihka oikeakin puunhalaaja, eikä vain teennäinen sellainen, joka unohtaa ilmastoarvonsa silloin kun seuraa lempitubettajaansa.
Kommentit (7)
Jätän välistä kaikki uutiset ja jutut, joissa joku tubettaja lausuu mielipiteensä, tai häntä haastatellaan jonain asiantuntijana. Nehän on vain tavallisia jaanoja tai jamppoja, jotka vaan haluavat julkisuutta. Miksi heidän mielipiteensä minua kiinnostaisi? Mielipide ja persereikä löytyy jokaiselta, ja siltikään sinun versiosi ei ole yhtään mielenkiintoisempi kuin minunkaan.
Tubettamisella tienaa, esimerkkinä Sita Salminen jolla vuositulot jotain 100 000 luokkaa ja tubettamisella saa näkyvyyttä, esimerkkinä Veronica Verho joka pääsi NRJ:lle ja posseen.
Suomessa julkkiksia on niin vähän, että hyvähän se vain on, että niitä syntyy tuotakin kautta. Kyllä täällä tilaa on vaikka minkälaisille julkimoille.
Luin jostain naistenlehdestä, että ns yhteistyökumppanit voivat vetää herkästikin herneen nekkuun. Joku oli purkanut tubettajan kanssa sopparin sen takia, että tämä oli käyttänyt pippeli-sanaa.
Miksei kukaan opettaja tai tiedemies ala t ubettamaan? Minua ei kiinnosta nämä some-julkkikset koska ei niillä ole mitään älyllisesti kehittävää informaatiota.
Miksi kestään julkkiksesta ikinä uutisoidaan mitään, koska MINUA ei kiinnosta? Tubettajat nyt vain on nykyajan julkkiksia siinä missä sinä fanitit nuorena jotain laulajaa tai näyttelijää.