Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nyt tulee pahemmanlaatuista nurinaa, älä lue, jos et kestä arvostelua.

Vierailija
27.01.2020 |

Kansalliset iltapäivälehdet: Miksi suomalaiset ihmiset haluavat kuulla jonkun jenkkimiljonäärin kuolemasta? Miksi haluamme kuulla työelämä, ihmissuhde- juttuja jenkeistä? Miksi miltei kaikki aihealueet kyseisissä julkaisuissa löytyvät, yllätysyllätys Jenkeistä? Miksei vaikka Ranskasta, Espanjasta jne.? Tai vaikkapa Suomesta? Mutta ei, USA. Helkkarin heikkotasoista journalismia. Aivankuin ihmisten aivot olisivat sulaneet. Ja aivan turha vedota siihen, ettei ole pakko niitä lukea. Valitettavasti on ja ne jotka eivät muusta tiedä, ovat näiden helppoheikki-toimittajien armoilla. Ei ihme, että maailma on menossa konkurssiin.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
27.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei niitä olisi, jos ihmiset niitä ei lukisi. Itse en lue iltapäivälehtiä, heikkoa journalismia sekä tupaten julkkis-uutisia.

Vierailija
2/2 |
27.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen niin kyllästynyt tähän välinpitämättömään maallisuuteen. En tarkoita sitä, ettei voi tehdä ' hulluja ' juttuja, vaan sitä, ettei oikeasti välitetä tästä maailmasta eikä muista kanssaeläjistä. Pääasia näyttää useimmilla olevan se, että itse hyötyy ja pärjää parhaiten. Minusta se on oksettava asenne.  

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän yhdeksän