Asia, johon olet haksahtanut ja joka on osoittaunut hyödylliseksi?
Kommentit (10)
Aika monet asiat! Sähköhammasharja – en uskonut, että se on muka parempi kuin tavallinen hammasharja. Miten väärässä olinkaan. Kuukuppi – ostin lähinnä siitä syystä, että voin ruksata listaltani kertakäyttötuotekategorian, mutta se on myös lisäksi osoittautunut erittäin mukavaksi kuukautissuojaksi (jo 13 vuoden ajan). Teräksinen vesipullo – samasta syystä kuin edellinen, mutta voi pojat, miten vesi maistuu siinä paljon paremmalta. Kunnon kerrastot ulkovaatteiden alla – just äsken kävin lenkillä niin, että oli vain puuvillatrikoota alla ja tulipa inhottavan hikinen olo ja alaselkä alkoi jo kylmettyä.
Varmasti on muitakin.
Uskokaa tai älkää, mutta permanentti.
Monitoimikone, joka silppuaa sipulit, kurkut ja paprikat hetkessä. Helpotti ja nopeutti ruuanlaittoa älyttömästi.
Tämä av-palsta. Täällä tiedetään aina kaikki asiat.
Vierailija kirjoitti:
Uskokaa tai älkää, mutta permanentti.
Suoristus vai kiharat?
Uskollinen Moccamaster kahvinkeittimeni joka on palvellut jo 20 vuotta.
Sähköhammasharjasta olen samaa mieltä. Se on niin hyvä, etten vaihtaisi pois mistään hinnasta. Ja minulla on vielä joku edullisin Oralin malli, jonka ostin hetken mielijohteesta tarjouksesta. Mahtava haksahdus!
Toinen on kasvo- tai hoitovedet ihonhoidossa. En koskaan tajunnut kasvovesien merkitystä ja luulin, että ne ovat niitä kirveleviä nesteitä, joilla ihonhoito viimeistellään pumpulilla hangaten. Miten väärässä olinkaan! Koko ihonhoitoni on mullistunut ja ihoni muuttunut ihan erilaiseksi, kun aloitin pari vuotta sitten korealaisten hoitovesien käytön. Minulla oli ennen pintakuiva iho, jota kiristeli talvisin pahasti, eikä mikään määrä voiteita auttanut. Ei tietenkään, koska kyse oli siitä, että ihosta puuttui kosteutta. Näitä hoitovesiä käytetään siis puhdistukseen jälkeen iholle jätettäväksi: kaadan 1/2-1 tl hoitovettä kämmenelle ja hieron sen kasvoille ennen muita tuotteita (tämän voi myös toistaa muutaman kerran ja "juottaa" ihoa enemmänkin, jos se on kovin kuiva). Näin yksinkertaista ja tämän jälkeen kaikki ihonhoitotuotteet imeytyvät paremmin iholle. Mitään pintakuivuutta tms. ei ole tämän jälkeen ollut ja iho näyttää monta vuotta nuoremmalta.
Kannattaa hankkia lasinen vesipullo. Rauta (ja kupari) on yhdistetty alzheimeriin. Ja muovi taas häiritsee hormooneja. Bpa-vapaa ei ole takuu mistään. Tarkoittaa vaan että käyttävät jotain ei-vielä-testattua muoviyhdistettä. Hyvin voi olla bpa muovia vaarallisempi.
Tosin en tiedä osaa suositella hyvää pulloa. Tuo mitä ne myy ruohonjuuressa aukeaa laukussa. Kiva sitten kun treenivaatteet ovat märkinä kun tulee perille.
Vierailija kirjoitti:
Sähköhammasharjasta olen samaa mieltä. Se on niin hyvä, etten vaihtaisi pois mistään hinnasta. Ja minulla on vielä joku edullisin Oralin malli, jonka ostin hetken mielijohteesta tarjouksesta. Mahtava haksahdus!
Toinen on kasvo- tai hoitovedet ihonhoidossa. En koskaan tajunnut kasvovesien merkitystä ja luulin, että ne ovat niitä kirveleviä nesteitä, joilla ihonhoito viimeistellään pumpulilla hangaten. Miten väärässä olinkaan! Koko ihonhoitoni on mullistunut ja ihoni muuttunut ihan erilaiseksi, kun aloitin pari vuotta sitten korealaisten hoitovesien käytön. Minulla oli ennen pintakuiva iho, jota kiristeli talvisin pahasti, eikä mikään määrä voiteita auttanut. Ei tietenkään, koska kyse oli siitä, että ihosta puuttui kosteutta. Näitä hoitovesiä käytetään siis puhdistukseen jälkeen iholle jätettäväksi: kaadan 1/2-1 tl hoitovettä kämmenelle ja hieron sen kasvoille ennen muita tuotteita (tämän voi myös toistaa muutaman kerran ja "juottaa" ihoa enemmänkin, jos se on kovin kuiva). Näin yksinkertaista ja tämän jälkeen kaikki ihonhoitotuotteet imeytyvät paremmin iholle. Mitään pintakuivuutta tms. ei ole tämän jälkeen ollut ja iho näyttää monta vuotta nuoremmalta.
Mikä on hoitovesi enkuksi? Toner??
Aromipesä