Oletko kokenut ahdistelua töissä?
Oletko kokenut ahdistelua töissä? Millaista ahdistelu oli ja miten tapaus lopulta päättyi?
Kommentit (6)
Olin alaikäisenä teinipoikana kaupan kassalla, jossa limaiset ällötädit ahdistelivat jatkuvasti.
Vuosia myöhemmin olin tarjoilijana, ja samanlaiset limaiset ällötädit ahdistelivat silloinkin.
Naiset ahdistelevat tarjoilijoita, baarimikkoja, portsareita, taksikuskeja, ja jopa vartijoita, poliiseja sekä palomiehiä. Viimeisin on täysin käsittämätöntä.
En ole.
Minua on ahdisteltu paljon lapsena, naapurin poikien toimesta. Ja kouluikäisenä ahdisteltiin vuosia luokkakaverien toimesta. Teininä poikakaverin isä ahdisteli minua ja kävi käsiksikin. Vapaa-ajalla, ravintolassa minua on ahdisteltu. Mutta työpaikoissani olen saanut olla rauhassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Varastolla kesätöissä ollessani eräs Suomileijona-riipuksin varustettu idiootti katsoi oikeudekseen ahdistella ensin sanallisesti, sitten fyysisesti. Se loppui siihen, kun otin miestä sormesta kiinni ja käänsin kaikella voimallani. Ukko ulahti ja lähti sitten kiireesti pois. Mies jäi tämän jälkeen saikulle, mitään ei kuulunut perästä ja kesän lopulla jäin hommista pois.
persut..
Voi luoja miten vtun tyhmältä kuulostat. Hävettää puolestasi.
Kaupan alalla ja hoitoalalla asiakkaiden/potilaiden puolelta kyllä. Vartalon kommentoimista, kourimista, tytöttelyä ja tarpeetonta paljastelua.
Lisäksi olen kokenut ei-seksuaalista häirintää, lähinnä siellä kaupan puolella.
Vierailija kirjoitti:
Kaupan alalla ja hoitoalalla asiakkaiden/potilaiden puolelta kyllä. Vartalon kommentoimista, kourimista, tytöttelyä ja tarpeetonta paljastelua.
Lisäksi olen kokenut ei-seksuaalista häirintää, lähinnä siellä kaupan puolella.
Ja siis tapaukset päättyvät siinä vaiheessa kun asiakas/potilas lähtee.
Varastolla kesätöissä ollessani eräs Suomileijona-riipuksin varustettu idiootti katsoi oikeudekseen ahdistella ensin sanallisesti, sitten fyysisesti. Se loppui siihen, kun otin miestä sormesta kiinni ja käänsin kaikella voimallani. Ukko ulahti ja lähti sitten kiireesti pois. Mies jäi tämän jälkeen saikulle, mitään ei kuulunut perästä ja kesän lopulla jäin hommista pois.