Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Milloin perustetaan miesten oikeuksia ajava HeToo-liike, nyt naiset saavat kaiken sukupuoleensa vetoamalla ja mies joutuu maksamaan aivan kaikesta

Vierailija
25.01.2020 |

Tasa-arvoahan Te halusitte, mutta missä se on?

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
25.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katkera mies bongattu. Aterian tarjoamien treffeillä ei tarkoita seksuaalisia palveluita

Vierailija
2/16 |
25.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höpö höpö Hermanni. Mene töihin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
25.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro nyt vielä mitä kaikkea naiset saa? Itse ainakin olin esim. yliopiston pääsykokeissa ihan samalla linjalla mieshakijoiden kanssa, nyt työelämässä mulle maksetaan bonukset samoin perustein kuin miehille (toteutunut laskutus) ja maksan veroja saman verran kuin saman verran tienaavat miehet.

Vierailija
4/16 |
25.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en kyllä ole saanut elämässä mitään sen perusteella, että olen nainen. No, vähättelyä taidoistani ja kummastelua uravalinnastani (tekninen ala) kyllä.

Meillä myös maksamme kaiken puoliksi ja olemme aina maksaneet.

Vierailija
5/16 |
25.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä me saadaan sukupuoleemme vetoamalla? Käytä esimerkkinä vaikka minua, vajaa viiskymppistä akateemista naista. Ei näy ainakaan urakehityksessä kun vertaa mihin tahansa jäpyliin samalla koulutuksella. Maksaako joku esim.vuosittaiset gynekologikäynnit?

Kerro.

Vierailija
6/16 |
25.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ja treffeillä molemmat maksaa tietysti omat kulunsa, samoin parisuhteessa. Oon joskus ollut enemmän tienaava ja maksanut silloin kyllä hieman enemmän, pidin sitä reiluna.

Vierailija
7/16 |
25.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miesasialiike tai MGTOW voisi olla sinulle tutustumisen arvoinen asia.

Vierailija
8/16 |
25.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten niin ”koska perustetaan”? Kenen odotat perustavan sen sulle, naistenko? Voittehan te miehet aloittaa vaikka mitä liikehdintää keskenänne jos haluatte. Aloita jo.

Ps. Me too on myös miehille.

Vierailija
9/16 |
25.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Metoo on kaikille, jotka ovat kokeneet seksuaalista ahdistelua sukupuoleen katsomatta.

Vierailija
10/16 |
25.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täh, siis miksi miehet eivät voi osallistua metoo-liikkeeseen?

Vierailija
11/16 |
25.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa, kerro lisää? Ainiin et osaa. Logiikkasi ontuu ja pahasti. Minkä sille voi, että on heikkolahjaisena syntynyt.

Vierailija
12/16 |
25.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No perusta sinä!

Vierailija
13/16 |
25.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä me saadaan sukupuoleemme vetoamalla? Käytä esimerkkinä vaikka minua, vajaa viiskymppistä akateemista naista. Ei näy ainakaan urakehityksessä kun vertaa mihin tahansa jäpyliin samalla koulutuksella. Maksaako joku esim.vuosittaiset gynekologikäynnit?

Kerro.

Älä nyt vässykkä alapeukuta vaan kerro selvällä suomen kielellä perustelusi. Ruotsiksikin voi yrittää.

Vierailija
14/16 |
25.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua jaksaa aina naurattaa, miten miehet kehtaavat pitää heidän syrjimisenään sitä, että meillä on progressiivinen verotus ja miehillä paremmat palkat. Jos ne verot noin kismittää, niin eiköhän se työnantaja maksa teille ihan mielellään yhtä pientä palkkaa kuin naisillekin. Sen kun vain ilmoittamaan, että 10% liksasta saa tästä lähin maksaa sille naiskollegan tilille.

Vierailija
15/16 |
25.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minua jaksaa aina naurattaa, miten miehet kehtaavat pitää heidän syrjimisenään sitä, että meillä on progressiivinen verotus ja miehillä paremmat palkat. Jos ne verot noin kismittää, niin eiköhän se työnantaja maksa teille ihan mielellään yhtä pientä palkkaa kuin naisillekin. Sen kun vain ilmoittamaan, että 10% liksasta saa tästä lähin maksaa sille naiskollegan tilille.

Eikös tämä Lepomäki halua 1 600 euron maksimipalkkaa jokaiselle (siis ei palkkio) ja Kulmuni tästä ylimeneviä/jääviä rahoja ilmansäästörahastoon, joten siinä teille sitä (naisten ajamaa) tasa-arvoa.

Vierailija
16/16 |
25.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikös tämä Lepomäki halua 1 600 euron maksimipalkkaa jokaiselle (siis ei palkkio) ja Kulmuni tästä ylimeneviä/jääviä rahoja ilmansäästörahastoon, joten siinä teille sitä (naisten ajamaa) tasa-arvoa.

Ai tässäkö aletaan pistämään ne kaikkein hulluimmat yksilöt koko sukupuolen syyksi? Saako teitä miehiäkin sitten syyttää kaikista miespuolisista sekopäistä ja heidän aivoituksistaan?