Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Missä vaiheessa huolestuisit jos sama tuntematon mies tulisi joka aamu bussissa viereesi istumaan vaikka tilaa olisi jonkun toisen vieressäkin?

Vierailija
24.01.2020 |

Ei puhu mitään. Olen nyt kolmena aamuna tällä viikolla huomannut tämän ja alkaa tuntua vähän spookylta, mikä tuo tyyppi on.

Kommentit (30)

Vierailija
1/30 |
24.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle kävi noin joskus vuonna 2009 :D Yritti iskeä. Alkoi lopulta jutella. Ihan mukava mies oli. Se jäi siihen että se linja lakkasi kulkemasta 😂

Vierailija
2/30 |
24.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuosia samaa bussilinjaa käyttäneenä olen itse niin tapoihini pinttynyt, että ellei se "mun oma paikka" ole kokonaan varattu, siihen meen istumaan riippumatta siitä kuka tai mikä siinä naapuripenkillä istuu. En välttis siis huolestuisi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/30 |
24.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaveri on huomannut että osaat pitää pääsi kiinni joten totta kai se tulee viereesi.

Vierailija
4/30 |
24.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vuosia samaa bussilinjaa käyttäneenä olen itse niin tapoihini pinttynyt, että ellei se "mun oma paikka" ole kokonaan varattu, siihen meen istumaan riippumatta siitä kuka tai mikä siinä naapuripenkillä istuu. En välttis siis huolestuisi.

Mä olen istunut eri paikoissa ja silti tuo mies tulee viereen, ei ole siis paikkasidonnaista.

Vierailija
5/30 |
24.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysy nimeä niin ei ole tuntematon enää, ota semmon iloinen höpöttäjä rooli ja puhu pulputa ukko suohon jos ei huvita olla vieressä

Vierailija
6/30 |
24.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies olisi komea niin olisit ihan mehuissasi.

Vierailija
7/30 |
24.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän on mieltynyt tuoksuusi. Ja voiko häntä syyttääkään, kun kaikki muut tuoksuvat rahvaalta.

Vierailija
8/30 |
24.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tavismies sen sijaan on spooky.

Vierailija
9/30 |
24.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No en kyllä sittenkään.

Vierailija
10/30 |
24.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita peruukki ja silmälasit.

Vierailija
11/30 |
24.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos vetää sua peopuun kysymättä, silloin.

Vierailija
12/30 |
24.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jännä ero miesten ja naisten välillä. Olisin täpinöissäni jos sama nainen tulisi istumaan viereeni.

Vierailija
13/30 |
24.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysy haluaisiko tulla teidän saatananpalvojaisiin uhrattavaksi. Eiköhän se jätä rauhaan. (Tai jos sanoo että haluaa, niin ala käyttää jotain toista bussireittiä.)

Vierailija
14/30 |
24.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä haluan istua yksin. Jos se ei ole mahdollista niin istun juurikin tälläisen mykän viereen.

Vierailija
15/30 |
24.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos huolestut liikaa, hanki vastamelukuulokkeet ja sulkeudut omaan maailmaasi kun kuuntelet jotain etkä ole miestä huomaavinaan.

Mä kyllä istuin tänään metrossa saman miehen viereen kuin eilen. Ei sen miehen takia, vaan siksi, että tyhjät paikat oli jo menneet ja siitä on lyhin matka ulos kun jään pois.

Vierailija
16/30 |
24.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu ihan täysin miehestä. Olemuksestaan, tuoksustaan, aurastaan jne. Jos "ilmatilat" natsaavat, saatan jopa odottaa ja toivoa, että tulisipa taas viereeni ja päinvastaisessa tapauksessa sitten taas en.

Vierailija
17/30 |
24.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jännä ero miesten ja naisten välillä. Olisin täpinöissäni jos sama nainen tulisi istumaan viereeni.

Niin, sinulla on pienempi todennäköisyys joutua hullun naisen pahoinpitelemäksi kuin naisella hullun miehen. Siksi jokainen täysipäinen nainen miettii, mitä suunnitelmia on miehellä joka käyttäytyy vähänkin poikkeavasti. Ei se minusta mitenkään "jännää" ole että nainen joutuu noin varomaan, vaan raivostuttavaa.

Vierailija
18/30 |
24.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Komea mies on kiinnostavampi kuin ei-komea. Osa miehistä kiihottaa naisia, osa ei. Kitise sitä loppuilta.

Vierailija
19/30 |
24.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina ei takrkoita sitä että o kolmena aamuna istunut tällä viikolla sinun vieressäsi.

Vierailija
20/30 |
24.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aina ei takrkoita sitä että o kolmena aamuna istunut tällä viikolla sinun vieressäsi.

En kirjoittanutkaan aina. Vaan kysyin missä vaiheessa huolestuisit. Itselle näköjään riitti nämä 3 kertaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä viisi