Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen kokeillu Aki Palsanmäen tinkausmetodeja tori.fi:ssä. Kukaan ei ole vielä myynyt mitään minulle :O

Vierailija
24.01.2020 |

Jos joku pyytää tavarasta esim. 1200e, olen valmis maksamaan 180e. Yksikään myyjä ei ole vastannut tarjouksiini. Missä vika?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
24.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tori on väärä paikka sellaiseen.

Vierailija
2/10 |
24.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedoksesi: Tori.fi ei ole huutokauppa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
24.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai tiedät, että tuollaiset ohjelmat on lavastettuja? Jos talosta tmv mistä nyt etsivätkään ei oikeasti löydy mitään arvokasta tai sellaista, mistä omistaja haluaisi luopua, viedään sinne tuotantoyhtiön toimesta joku "löytö". Siksi niistä pystytään tinkaamaan niin paljon hintaa pois, koska eivät ole tavaran oikeita omistajia.

Vierailija
4/10 |
24.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tiedoksesi: tori.fiissä on tästä huolimatta sallittua esittää tarjous, jos pyyntihinta ei miellytä.

Vierailija
5/10 |
24.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aki ostaa tavarat yksityishenkilöiltä, ei mistään huutokaupasta. Sama asiahan se on Torissa.

Vierailija
6/10 |
24.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinun täytyisi etukäteen myyjän kanssa  suunnitella kaupallenne käsikirjoitus, jossa sovitaan, kuinka paljon yli sen lopullisen hinnan myyjä pyytää ja sinä kerrot etukäteen, mitä sinä siitä tulet maksamaan. Vasta tuolloin voit käyttää Palsanmäen metodia, joka on siis osa etukäteen tarkkaan käsikirjoitettua formaattia, eli myyjä ja ostaja tietää eukäteen niin pyynti, kuin myyntinhinnan.

Vierailija
7/10 |
24.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hulluhan se on joka ei puolta tarjoo.

Vierailija
8/10 |
11.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeile huutonettiä...

Vierailija
9/10 |
11.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ukko37 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tiedoksesi: tori.fiissä on tästä huolimatta sallittua esittää tarjous, jos pyyntihinta ei miellytä.

Suomessa on pieni hintajousto, jolloin -90% tarjoukset menevät usein vitsiksi.

Vierailija
10/10 |
11.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hulluhan se on joka ei puolta tarjoo.

Itse olen hyvin varovasti tarjonnut puolet, kun olen ollut käytettyä autoa ostamassa. Tällöin on tietenkin kyseessä muutamien satasten/tonnien autoista kyse. Jos ei tiedä asioiden hintoja, tulee huijatuksi aivan varmasti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän kuusi