Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Sinä joka olet onneton vaikka elämässä kaiken pitäisi olla kunnossa

Vierailija
23.01.2020 |

Tarkasteletko aivan varmasti elämääsi ja itseäsi omien todellisten tarpeiden kautta ja elätkö aivan varmasti omien arvojesi mukaan? Tunnetko itseäsi todella?

Ihana koti, hyvä työ tai jopa ihana kumppani ei voi korvata sitä tyhjyyttä mitä ihminen tuntee jos ei elä aidosti oman näköistä elämää.

Itse olin juuri sellainen, oli rahaa ja rakkautta ja kaikkea mitä halusin, elämä näytti instagramissa kadehdittavalta (ja itsekin uskoin tähän valheeseen aina välillä), mutta olin todella onneton. Lopulta jouduin niin pohjalle, että aloin kyseenalaistaa kaiken ihan pikkujutuista lähtien.

Tajusin, että olen huomaamattani luisunut elämään sellaista elämää, mitä meille ”oikeanlaisen” elämän mallina ojennetaan. Poistuin somesta, aloin tehdä asioita vain mistä oikeasti pidän, aloin elämään vihreämmin ja lopetin trendien perässä juoksemisen. Nykyään olen onnellisempi kuin koskaan.

Nykyään moni on järjestänyt elämänsä ”kuten kuuluu” ja ulkopuolelle kaikki näyttää suorastaan täydelliseltä, mutta silti sisällä on tyhjyys. Uskon, että monella se johtuu siitä että on laitettu itsensä elämään elämää valmiin mallin mukaan, mikä ei pohjimmiltaan sovi eikä tunnu tyydyttävältä.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
23.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
2/2 |
23.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

miten jouduit "pohjalle"? mitä koit silloin?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla