Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Palstalaisilla kokemuksia pakettiautoista?

Pakettiautoa harkitseva
22.01.2020 |

Olen nuori nelikymppinen sinkkumies ja tällä hetkellä pakettiauton tarpeessa, mutta ei niistä ole paljon aiempaa kokemusta. Olen katsonut Nettiautosta esimerkiksi Volkswagen Transportereita, Opel Vivaroita, Ford Transiteja, Toyota Hiaceja, Mercedes Vitoja.

Varmasti Transporterit, Vitot ja muut eurooppalaiset pakut ovat mukavuusvarusteiltaan ja ajo-ominaisuuksiltaan hyviä, mutta olen kuullut että Hiace kestää ilman isoja remontteja helposti yli 600tkm ja sen jälkeen sen voi myydä hyvällä hinnalla Afrikkaan vientiin. Huoltoaseman kahvipöydässä eräs maansiirto-urakoitsija ja varaosamyyjä kehuvat että Hiacen rikkoutuminen vaatii vähintään ydinsodan :))))))))))

Vaikka tämä ei nyt varsinaisesti ole mikään auto-aiheinen palsta, niin ajattelin nyt kuitenkin kysyä. Kyllähän täällä keskustellaan monenlaisista erilaisista asioista.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
22.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aaah-haaaa! Varaudu jo etukäteen henkisesti, että sulla on pakun hankinnan jälkeen yllättävän paljon kavereita. Ihan kaikki vuosien varrelle jääneet kamut yks'kaks' muistaa sut, soittelee, et mitä kuuluu Arska pitkästä aikaa.... muutes, mun pitäis taimitarhalta hakea parisataa kiloa multaa ja muutama taimi, kuule, oisko sulla aikaa tai voitko lainata....

Vierailija
2/9 |
22.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

… ja siskollakin on muutto tulossa... it never ends!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
22.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

sprinter,transu,transporter,chevy van.

Nuilla olen ajanut  ja paras ylivoimasesti oli sprinter, mutta tuo  oli vuosituhannen vaihteessa.

varmaan nyt kaikki pakut iha hyviä . eriasia haluaako 4wd vai mitä.

Vierailija
4/9 |
22.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sprinter. Btw ".. nuori nelikymppinen.." sellaista yhdistelmää ei olekaan!

Vierailija
5/9 |
22.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Painuhan Sasi takaisin sinne Suomi24ään. Eihän sulla ole edes ajokorttia

Vierailija
6/9 |
22.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lainaus wikipediasta:

"Toyota ilmoitti, että sen Hiace-mallisto ei täytä vuoden 2012 alusta voimaan astuvia Euro 5- ja törmäysnormeja Euroopassa. Tämä tarkoittaa käytännössä japanissa rakennetun Toyota Hiacen maahantuonnin loppumista Euroopan maissa."

Kannattaako tollaiseen investoida? Kai sille jotain varaosia jostain nettikaupasta saa tilattua.

Vierailija
7/9 |
22.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntuvat olevan varkaiden mieleen. Minkä ostatkin, katso että on varmasti kaikki mahdolliset varkaudenestämisherkut.

Autokorjaamolla työskentelevällä mieheni suosittelee etupäässä Hiacea, mutta Vitokin on ok, tosin kallis korjattava.

Vierailija
8/9 |
22.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lainaus wikipediasta:

"Toyota ilmoitti, että sen Hiace-mallisto ei täytä vuoden 2012 alusta voimaan astuvia Euro 5- ja törmäysnormeja Euroopassa. Tämä tarkoittaa käytännössä japanissa rakennetun Toyota Hiacen maahantuonnin loppumista Euroopan maissa."

Kannattaako tollaiseen investoida? Kai sille jotain varaosia jostain nettikaupasta saa tilattua.

No siis jos saat jostain sen Hiacen ostettua, niin taatusti saat siihen varaosia lopun ikääsi. 

Hiace on sinänsä varmasti paras paku, mitä on. Eivät ne kaikkeen välttämättä parhaiten sovellu, joten jos oma tarve on jotain erityisempä, niin sen mukaan kannattaa valikoita. Mutta yleisesti ottaen jos tarvitsee "vain pakua", niin Hiacelle vahva suositus.

Vierailija
9/9 |
22.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noista valitsin transporterin. Seuraavana transit ja hiace , muita en harkitsisi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi kaksi