Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kysymys naisille yhdyntäasennoista

Vierailija
22.01.2020 |

Mikä asento toimii parhaiten? Entä mitkä sattuvat? Myös miehet voivat vastata oman kumppanin näkökulman.

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
22.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen verran harvoin saa....lähes kaikki toimivat.

Vierailija
2/18 |
22.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mulla kyllä ole lempparia, kunhan parrua saa niin asennolla ei ole niin väliä. :D Onhan niissä joissain vähän eri tuntuma, esim. jalat miehen olkapäillä kiristää enemmän ja silloin tykkään mieluummin hitaasta kuin nopeasta tahdista, muuten usein alkaa sattua. Orgasmin saan varmimmin lähetyssaarnaajassa kun kallistan lantiota hieman ylöspäin eli en makaa suorana, mutta tulen joissain muissakin asennoissa. En ratsailla ollessani ole tosin tullut, muilla tarkoitin sellaisia variaatioita, joissa lantio on ilmassa tai sitten takaapäin joko kontillaan tai vaikka jalka (tukevan) pöydän/lauteiden päällä. Monesti mies kyllä ehtii ensin ja jatketaan muilla tavoin. :D Ja vaikka moni pitää vaginaalisen ja klitoriksenpääorgasmin eroa valtavana niin ei ne erot niin merkittäviä ole mielestäni noiden kahden välillä. Kummallakin tavalla voi tulla vaimeasti tai KOVAA.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
22.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään olla päällä. Jalat miehen olkapäillä sattuu lonkkiin.

Vierailija
4/18 |
22.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Takaapäin persiiseen!

Vierailija
5/18 |
22.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ei voida tehdä sitä lähärin versiota jossa vaimon jalat ovat minun olkapäilläni, koska häneen kuulemma sattuu kun menee 'liian syvälle'. Aina olen ajatellut että meikäläisellä on ihan keskivertokalu, mutta ilmeisesti sitten liian pitkä. :)

Vaimoni tykkää olla päällä, mutta itse en siitä kauheasti välitä, ja pari kertaa on käynyt lähellä ettei taittunut kulli kaksinkerroin hänen allaan, sattui aivan kamalasti, joten sekin kauhukuva on mielessä. :(((

Vierailija
6/18 |
22.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä ei voida tehdä sitä lähärin versiota jossa vaimon jalat ovat minun olkapäilläni, koska häneen kuulemma sattuu kun menee 'liian syvälle'. Aina olen ajatellut että meikäläisellä on ihan keskivertokalu, mutta ilmeisesti sitten liian pitkä. :)

Vaimoni tykkää olla päällä, mutta itse en siitä kauheasti välitä, ja pari kertaa on käynyt lähellä ettei taittunut kulli kaksinkerroin hänen allaan, sattui aivan kamalasti, joten sekin kauhukuva on mielessä. :(((

Ei se oikeastaan pituudesta johdu, vaan naisen kohdunsuun sijainnista sekä panokulmasta. Enkä ymmärrä, miksi miehet kehuskelee tolla pituudella, jos naista sattuu. Mun mielestä kipu ei ole positiivinen asia.

Vierailija
7/18 |
22.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei se oikeastaan pituudesta johdu, vaan naisen kohdunsuun sijainnista sekä panokulmasta. Enkä ymmärrä, miksi miehet kehuskelee tolla pituudella, jos naista sattuu. Mun mielestä kipu ei ole positiivinen asia.

En tiennyt että se johtuu kulmasta ja kohdunsuun sijainnista, eikä kalun pituudesta (absoluuttisesta tai suhteessa pimpin kokoon). Pahoittelen virhettä, johtui täysin tietämättömyydestäni.

Enkä mitenkään kehuskellut pituudella, tuo nyt oli vain viaton vitsi; kuten sanoin, itselläni on melko keskiverto, eli ei siinä juurikaan ole kehuskeltavaa. Enkä todellakaan pidä sitä mitenkään positiivisenä, jos vaimooni sattuu, josta syystä ko. asentoa ei meillä harrastetakaan. Kuten toivottavasti ymmärsit jo aiemmasta postauksestani.

Vierailija
8/18 |
22.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tiennyt että se johtuu kulmasta ja kohdunsuun sijainnista, eikä kalun pituudesta (absoluuttisesta tai suhteessa pimpin kokoon). Pahoittelen virhettä, johtui täysin tietämättömyydestäni.

Enkä mitenkään kehuskellut pituudella, tuo nyt oli vain viaton vitsi; kuten sanoin, itselläni on melko keskiverto, eli ei siinä juurikaan ole kehuskeltavaa. Enkä todellakaan pidä sitä mitenkään positiivisenä, jos vaimooni sattuu, josta syystä ko. asentoa ei meillä harrastetakaan. Kuten toivottavasti ymmärsit jo aiemmasta postauksestani.

Ahaa pahoitteluni! Tulkitsin tuon hymynaaman ylpeytenä ja kehuskeluna. Mutta joo jatketaan aiheessa.

Vierailija
9/18 |
22.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ahaa pahoitteluni! Tulkitsin tuon hymynaaman ylpeytenä ja kehuskeluna. Mutta joo jatketaan aiheessa.

Ei vaan vitsinyrityksenä, ja ilmeisen epäonnistuneena sellaisena. Nou hätä.

Vierailija
10/18 |
22.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omalla naisellani on aika löysä ja hän myöntää sen itsekin ja takaa päin se ei tunnu niin löysältä ja jos lähetyssaarnaaja-asenossa lykin niin pyrin työntelemään niin että penikseni hankaa vasten häpyluuta....eli olen vähän ylempänä samanpituisen naiseni kanssa. 

Vierailija
11/18 |
22.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikään asento ei normaalisti satu. Takaa voimalla on varmaan mieluisin asento. Jos on tunteet pelissä niin onhan se ihanaa mies päällä ja katsekontakti.

Minua muuten kyllä sattuu, jos miehellä on liian pitkä ihan tulokulmasta riippumatta.

Vierailija
12/18 |
23.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei satu mikään asento, tai jos sattuukin, tykkään siitä. Olen sub ja pidän pienestä kivusta. Takaapäin kovaa ja syvälle on parasta mitä tiedän.

Vierailija
13/18 |
23.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Takaapäin sattuu minulla eniten, jos on kookkaalla vehkeellä varustettu mies. Osuu kohdunkaulaan ja se vaan yksinkertaisesti sattuu todella paljon. Pallien paukuttamiseen voisi ehkä verrata?

Toinen asento mikä on helposti kivulias on jo edellä mainittu nainen selällään jalat miehen olkapäillä. Jos ei ole tarpeeksi kosteutta tai muuten vaan huono kulma miehellä, niin emättimen suuaukon ihoa kiristää ja hankaa perkuleesti välilihan tuntumasta. Tässä ei yllättäen ole koolla merkitystä, sillä on kokemusta pienimunaisen miehen kanssa kivun hetkistä siinä asennossa, mutta nykyinen jättipatukkainen (normikaupan xl-kondomit ovat liian lyhyitä ja paksuuttakin on niin että kädellä puristaessa en saa peukaloa koskemaan muita sormia) osaa hoitaa sen niin että se on ihaninta ikinä enkä edes tiennyt että seksi ja penetraatio voi tuntua siltä. Hän on kyllä aivan erilaisessa kulmassa siinä asennossa kuin muut, varaa painonsa suorien käsiensä varaan ja on enemmän minuun päin kallellaan ehkä, eikä polvillaan pystyssä minun edessä kuten edellinen usein oli.

En saa yhdynnässä orgasmia pelkällä paneskelulla, joten asentojen toimimisesta en osaa niin sanoa. Monet asennot tuntuvat ihanalta ja nautinnollisilta. Tärkeintä on kenen kanssa siellä sängyssä ylipäänsä on. Kaikki ei toimi kaikkien kanssa. Mutta bonusvastauksena suosittelen panostamaan omaan lihaskuntoon, sillä silloin seksistä saa paaaaljon enemmän irti. Jaksaa olla eri asennoissa ja tehdä ihan eri juttuja eikä niin vierasta sitä että lihaksiakin saattaa välillä poltella. Jää monta rajoitetta pois.

Vierailija
14/18 |
23.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parhaat ykköseen (ovat siis fyysisesti ja henkisesti parhaimman fiiliksen asentoja) :

1. Takaapäin kontallaan peba pystyssä.

2. Lusikka

3. Mies päällä, itsellä jalat lievässä koukussa tai välillä ihan levällään.

Jostain syystä nainen päällä saattaa hieman sattua, koska siinä voi mennä niin syvälle.

Parhaat kakkoseen:

1. Lusikka.

2. Mies päällä, itsellä jalat sivuille auki.

3. Takaapäin.

Vierailija
15/18 |
29.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oikein osaa valita yhtä. Esteettisesti saksiasento, jossa mies on melko pystyssä, näyttää niin miehekkäältä ja pystyn ihailemaan katseella ja koskettelemaan hänen ylävartaloaan. Toisaalta minä päällä, nautin siinä erityisesti siitä, kuinka paljon mies nauttii (rintani hänen silmilleen ja suulleen tarjolla, saa nautiskella ilman suurempaa työntekoa ja ottaa vastaan). Tuntumaltaan takaapäin, menee niin syvälle ja myös tässä miehen nautinto suurena tekijänä. Tulee erittäin nopsaan tässä. ;) Mutta ehkä kuitenkin lähis, sen läheisyyden, katsekontaktin, suutelun ja alkukantaisuuden vuoksi. Huh.....

Vierailija
16/18 |
29.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kohtuullisen väljä (myönnän), joten parhaita on asennot, jotka itsestään tiukentavat vaginaa. Näistä ehkä paras on selällään jalat ylhäällä. Myös takaapäin ok. Sen sijaan tavallisessa lähetyssaarnaajassa en oikein edes tunne penistä sisälläni.

Vierailija
17/18 |
29.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja vaikka moni pitää vaginaalisen ja klitoriksenpääorgasmin eroa valtavana niin ei ne erot niin merkittäviä ole mielestäni noiden kahden välillä. Kummallakin tavalla voi tulla vaimeasti tai KOVAA.

Ei fyysisesti tuo ero ole ehkä niin suuri mutta henkinenlataus on jotenkin erilainen 😍 siis jos siinä on se oma kumppani josta välittää ei mikään randomi

Vierailija
18/18 |
29.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perus lähäri ja ratsastus ehkä ne missä parhaalta tuntuu. Saa klitoriskin hankausta, jos lähekkäin on. Takaapäin ok, joskus kyllä sattuu. Nykyisen kanssa ei niin hyvin toimi se että nostaa jalan olalle, kun niin iso pituusero. Ei ees varpaat yletä sinne olkapään kohdalle. 😄 Myös se, että mies istuu ja itse istun siihen syliin. Tasoittuu se pituuserokin ja ylettää hyvin pussailemaan.