Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkä ikäisenä lapsesi on alkanut "tummumaan"?

Vierailija
22.01.2020 |

Eli minkä ikäisenä kulmat ja hiukset ovat alkaneet tummua?

Meillä esikoinen oli vielä 5v ihan vaalea kulmainen ja hiuksinen. Nyt eskarissa yhtäkkiä tummunut kovasti ja on enemmän tumma kuin vaalea.

Pikkusisko 3v ja vielä vaalea. Hänellä kovin paksut kulmat ja mikäli tummuu, on varmaan aika menninkäisen näköinen :D

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
22.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olin siinä 10-11 vuotias, tosin kulmat ja ripset oli mustat syntymästä saakka, hiukset tummeni just ennen murrosikää. Omista lapsista esikoinen tummui jossain 8-9 vuotiaana, on nyt 18v. 15 vuotias on ihan blondi edelleen, eli tuskin tuosta paljon tummuukaan.

Vierailija
2/6 |
22.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyttärellä tummui kulmat n. 7-vuotiaana mutta hiukset pysyivät vaaleina.

Itselläni tummui vasta yläasteiässä kulmat, hiukset tummui 30-vuotiaana.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
22.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omat hiukset ja kulmakarvat tummuivat ala-asteen lopun seudulla. Käsittääkseni (kuvista päätellen mutta niissä värit on niin ja näin) äidilläni tummuivat vähän aiemmin, ehkä ala-asteen ekalla puoliskolla.

Tummui siis vaaleasta pellavaisesta semmoiseksi tummanvaaleaksi. Vajaa parikymppisenä sitten itselläni tummui lisää kunnolla maantienharmaaksi. Mikä on siis hyvä väri, sille pitäisi keksiä kauniimpi nimi

Vierailija
4/6 |
22.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun pellavapää oli vielä 12-vuotiaana Otetuissa kuvissa valkotukkainen. Sen jälkeen tuli muutos.

Vierailija
5/6 |
22.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos 3v vielä vaaleakulmainen , taitaa ne jäädä vaaleiksi. Meillä toisella lapsella syntymästään asti tummat kulmat ja toinen oli vaaleakulmainen. Väritys pysynyt.

Vierailija
6/6 |
22.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veljeni alkoi tummumaan joskus 12-13v, oma lapseni on 8v ja vielä vaalea.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme yksi