Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Masennus ennen menkkoja

Vierailija
21.01.2020 |

Alkanut tässä parin vuoden sisään, tuntuu että pahenee. Viikko ennen menkkoja on mieli todella musta, mietin ja murehdin kaikkia outoja asioita, olen itkuinen. Mikä tällaiseen auttaa vaiko kärsittävä vaan?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
22.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on alkanut tätä samaa hiljattain, vaikkei ennen ollut. Ei sentään viikkoa kestä, vain päivän tai kaksi. Olen pääni sisällä paljon dramaattisempi. Elämä on merkitystä, kukaan ei rakasta mua jne. Kun osasin yhdistää tämän tiettyyn aikaan kuusta, alkoi helpottaa. On siis vieläkin pms-masennus, mutta tiedän sen johtuvan vain hormoneista ja loppuvan pian.

Vierailija
2/8 |
22.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä haluun aina tappaa itteni ennen menkkoja. Nuorempana pelkäsin, että entä jos joskus teen sen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
22.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

ole onnellinen että noin tapahtuu sulle vain kerran kuussa, me oikean masennuksen kanssa elämme elämme tuossa olotilassa KOKO AJAN, vuosia.

Vierailija
4/8 |
22.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua masentaa kans noin 3 viikkoa kuukaudesta.

Viikkoa ennen menkkoja on jo kireyttä, kipuja, ahdistusta ja masennusta. Sit se perä huilaa viikon. Sen jälkeen on viikon toipuminen kivuista ja taas on jälkimasennus ja ahdistusssss.

Sit on se viikko milloin pystyy naimaan, jos ei oo sitten muuten vaan ahdistava tai hankala olo.

Masentaa.

M33

Vierailija
5/8 |
22.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parisuhteen tärkein puheenaihe ja rytmittäjä.

Naisen menkat.

M23

Vierailija
6/8 |
22.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helokkiöljykapselit auttaa pahoihin pms oireisiin, kannattaa kokeilla. Itsellä auttoi.

Vierailija
7/8 |
22.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ole onnellinen että noin tapahtuu sulle vain kerran kuussa, me oikean masennuksen kanssa elämme elämme tuossa olotilassa KOKO AJAN, vuosia.

Olen myös kamppaillut oikean masennuksen kanssa ja tiedän, mitä helvettiä se on. Kyllä täällä saa kuitenkin puhua myös muista asioista.

Vierailija
8/8 |
22.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Helokkiöljykapselit auttaa pahoihin pms oireisiin, kannattaa kokeilla. Itsellä auttoi.

Kiitos, täytyy lukea aiheesta lisää! Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan seitsemän