Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kristinusko tuli meille Jeesuksen apostolin Andreaan kautta Venäjän Karjalasta Suomeen

Vierailija
20.01.2020 |

Täällä levitetään jatkuvasti väärää tietoa, että Evankeliumi olisi tullut meille Ruotsin kautta, se on väärä tieto.

https://www.seurakuntalainen.fi/blogit/kirjablogi-jannittava-matka-bysa…

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
20.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä tällainen ruotsalaismielinen aivopesukamppanja oikein tulee - Ruotsista ei ole meille tullut mitään hyödyllistä ja kun olimme heidän valtansa alla, he pitivät meitä täysin ali-ihmisinä.

Vierailija
2/14 |
20.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomessa vihataan ja valehdellaan jumalasta myös, hänen pyhästä eliksiirisestä ja orgaanisesta elämästä.

Jättäkää nyt tuo oliivipuu asiantuntija rauhaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
20.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noh, eiköhän se kristinusko tullut kumpaakin kautta. Idästä toki rauhanomaisemmin. Ruotsalaisilla oli niitä valtiollisiakin pyrkimyksiä siinä samalla. Mutta eipäs haukuta ruotsalaisia. Olivathan suomalaiset huomattavasti kehittymättömämpiä. Sivistys tuotiin naapurimaista.

Vierailija
4/14 |
20.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Noh, eiköhän se kristinusko tullut kumpaakin kautta. Idästä toki rauhanomaisemmin. Ruotsalaisilla oli niitä valtiollisiakin pyrkimyksiä siinä samalla. Mutta eipäs haukuta ruotsalaisia. Olivathan suomalaiset huomattavasti kehittymättömämpiä. Sivistys tuotiin naapurimaista.

👎🖕🐫🐫🐫🐫🐫💩💩💩💩🐫🐫🐫💩💩🐫🐫💩💩🐎💩🐫🐫🐫💩🐫💩🐫💩🐫💩🐫🐫💩👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕

Vierailija
5/14 |
20.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Määrittele "meille"? Onko "me" edes Suomen vm. 1939 rajojen sisäpuolella?

Vierailija
6/14 |
20.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me olimme täällä ennen ruotsalaisia, norjalaisia, tanskalaisia ja venäläisiä.

Ikivanhassa kartassa näkyy koko tällä alueella vain yhden kansan nimi: Finnish Tribes = Suomen heimot:

Vierailija
7/14 |
20.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomessa vihataan ja valehdellaan jumalasta myös, hänen pyhästä eliksiirisestä ja orgaanisesta elämästä.

????? WHAT????

Vierailija
8/14 |
20.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hohoh, hur.ri poltti hihansa ja valehteli skeidaa hädissään.

Vierailija
9/14 |
20.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Me olimme täällä ennen ruotsalaisia, norjalaisia, tanskalaisia ja venäläisiä.

Ikivanhassa kartassa näkyy koko tällä alueella vain yhden kansan nimi: Finnish Tribes = Suomen heimot:

Ei nuo kartat näytä 900-1300 luvulta. Ei sillä ettenkö usko että suomalaiset olisi olleet täällä.

Vierailija
10/14 |
20.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskonto sopii mainiosti kaikille vajaaälyisille luusereille, jotka eivät kykene itsenäiseen, rationaaliseen ja loogiseen ajatteluun. Hah hah hah!!!

Vierailija
11/14 |
20.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

????? WHAT????

Ymmärrän näkemyksesi, silmäilet tätä vääryytenä mikä voi olla totta jos teen sinulle tilaa valheellesi. Minä silmäilen eli näen tämän tällä tavalla jumalan avulla. T: jumala!

Vierailija
12/14 |
20.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up yours

Vierailija
13/14 |
20.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen ymmärtäny että engelsmanneja sais tästä syyttää. Piispa Henrikki.

Vierailija
14/14 |
20.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen ymmärtäny että engelsmanneja sais tästä syyttää. Piispa Henrikki.

Kyl ne kaikki synkronisoi samaa aikaa paitsi amerikan x roma joka on sivilisaatiomme. Kuningas Monarkia on kadottanut ihmiskunnan maailmankaikkeuden ja galaksin avaimen tämän takia. 💩🐫 liittyy myös laivojensa sisällönsä kanssa mitä noihin aikoihin oli saaristossa saharasta.

Minä kannatan ihmiskunnan äänestystä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän kolme