Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hinta-Laatu suhdeltaan paras paikka asua helsingissä?

Vierailija
20.01.2020 |

Ja miksi?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
20.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tuohan riippuu tietysti siitä, mitä itse kukin asumisessaan arvostaa, mutta omasta mielestäni Torpparinmäki on aika täydellinen. Luonnon keskellä, kivasti rakennettu kaupunginosa, jossa paljon viheralueita ja puistoja, Haltialan pellot, Keskuspuisto ja Vantaanjoki ihan vieressä, täydelliset ulkoilumaastot, sijaintiin nähden hyvät yhteydet julkisilla lähes joka suuntaan, hyvät yhteydet myös autolla, Tammiston liikkeet ja Jumbo ihan vieressä, hyvät ruokakaupat, iso kukkakauppa/puutarhaliike, hyvin kouluja ja päiväkoteja, Helsingin paras terveysasema (Paloheinä), hyvä ravintola ihan Torppiksessa ja lisäksi kaksi muuta (Tuomarinkylä ja Haltiala) ihan vieressä, rauhallinen, viihtyisä, mukavia ihmisiä ja hitatasoltaan selvästi viereisiä alueita (Paloheinä, Pakila) edullisempi, vaikka monelta osin toimivampia ja mukavampi asuinalue.

Vierailija
2/6 |
20.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laajasalo.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
20.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etelä-Helsinki. Laadusta kannattaa maksaa. Itse nautin arkkitehtuurista (uutta ja vanhaa sekaisin), merimaisemista, rauhallisuudesta ja kivoista naapureista. Hyvät koulut ja päiväkodit. Kaikki lähellä.

Vierailija
4/6 |
20.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Etelä-Helsinki. Laadusta kannattaa maksaa. Itse nautin arkkitehtuurista (uutta ja vanhaa sekaisin), merimaisemista, rauhallisuudesta ja kivoista naapureista. Hyvät koulut ja päiväkodit. Kaikki lähellä.

Kaikki muu paitsi arkkitehtuuri pätee Puotilaankin. 

Vierailija
5/6 |
20.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu, mitä haluaa ja arvostaa. Ja paljonko on rahaa. Mä luulisin, että se määrittää oikeesti eniten.

Mulle Munkka on hyvä. Tai itseasiassa tää on Munkkivuori missä asun.

Tuossa Niemenmäessä on myös hyvä alue. Varmaan aika kohtuuhintainen

Tykkään kulkea keskustaa kohti helposti (bussit, ratikka, fillari, oon kävellytkin - tosin ei päivityäiseen kulkuun). Myös meri suht lähellä plussaa.

Rauhallista ja siistiä aluetta.

Vierailija
6/6 |
20.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oulunkylä. Hyvät liikenneyhteydet (Raide-Jokerikin tulossa), kauniit ulkoilureitit ja palveluja ihan kivasti. Vanha asuinalue Helsingissä, joten historiaa löytyy myös. Maine on mielestäni hyvä, tai ei ainakaan huono. Löytyy halvempaa ja kalliimpaa asuntoa kaikissa muodoissaan. Jäljellä on kauniita vanhoja puutaloja myös.  

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi yksi