Maistatko kraanavedestä lääkejämät?
Kommentit (15)
Joo, aamukahvi maistui selvästi buranalta!
Minä en maista. - Ja monesti viimea aikoina kun olen juonut kotona (Suomessa) vettä olen onnitellut itseäni, että voin taas elää maassa (,tai ainakin alueella) jossa voi huoletta juoda niin paljon kuin jaksan ja enemmänkin puhdasta vettä ja kaiken tämän saan kun avaan minkä tahansa kotona löytyvistä vesihanoista. - Sitä on oppinut kummasti arvostamaan asiaa sen jälkeen kun on asunut maailmalla sellaisissakin paikoissa, joissa asia ei ole ihan näin yksinkertainen.
Sinkkumies
Vierailija kirjoitti:
Minä en maista. - Ja monesti viimea aikoina kun olen juonut kotona (Suomessa) vettä olen onnitellut itseäni, että voin taas elää maassa (,tai ainakin alueella) jossa voi huoletta juoda niin paljon kuin jaksan ja enemmänkin puhdasta vettä ja kaiken tämän saan kun avaan minkä tahansa kotona löytyvistä vesihanoista. - Sitä on oppinut kummasti arvostamaan asiaa sen jälkeen kun on asunut maailmalla sellaisissakin paikoissa, joissa asia ei ole ihan näin yksinkertainen.
Sinkkumies
Sama! Ulkomailla asuttujen vuosien (vaikka ihan sivistysmaita olivatkin!) jälkeen Helsingin hanavesi on niin puhdasta, kirkasta ja ihanaa! Ei tulisi mieleenkään ostaa pullovettä!
Lääkejäämien takia en enää tarvitse käynnistyäkseni Venlafaxiini-reseptiä. Nykyään minulle riittää, että juon aamulla 6-8 lasillista lääkejäämillä kyllästettyä vettä. Kipujakaan ei ole, kuten joku jo edellä sanoi veden sisältävän Buranaa.
Minun ei tarvitse huolehtia ehkäisystä kun e-pilleri jäämät tekevät sen puolestani kunhan juon muutaman lasillisen vettä hanasta :)
Hankala sanoa, mitä maistan, mutta kyllä osassa maata kunnallinen vesijohtovesi maistuu ihan erilaiselta kuin kotona hanasta tuleva lähde(kaivo)vesi.
Vierailija kirjoitti:
Minun ei tarvitse huolehtia ehkäisystä kun e-pilleri jäämät tekevät sen puolestani kunhan juon muutaman lasillisen vettä hanasta :)
Varo nyt ettei se kirkasliemi, joyta luulet vedeksi mene päähäsikin... Vaikka kuullostaa kyllä, että sitö on jo siellä enemmän kuin tarpeeksi..
Varmin tapa tulla hulluksi on juoda lääkecocktailhanavettä.
Halavaksi tulee kun laskee vettä lasiin ja juo.
Juu, tänään oli piriä joukossa, naminami. Eilen taas jäivät kraanavedet sikseen kun oli neuroleptiä ja estrogeeniä, no thanks!
Vierailija kirjoitti:
Täh??
Ap on ehkä lukenut saman kommentin kuin minäkin: HS:n aamiaispuuroa käsittelevään juttuun joku oli kirjoittanut pitkät pätkät käsityksiään ruoka-aineiden terveellisyydestä. Hän mainitsi että puuro kuuluu tehdä lähdeveteen eikä lääkejämiltä maistuvaan kraanaveteen.
Minä juon jätevettä siinä on paljon enemmän vaikuttavaa ainetta!
Kuka ei maista???