Suukko otsalle -mitä siitä voi päätellä
Sain sellaisen mun tapailukaverilta. Suukko jäi polttelemaan otsalle ja se oli erilainen, kuin tavallisesti suukko suulle lähtiessä.
Miehet, mitä mieltä?
Jättköhän hän jäähyväiset ?
Kommentit (11)
Se tarkoitti, että hengityksesi haisee.
Pituuseronne on juuri sopiva siihen?
Vierailija kirjoitti:
Voi olla tämä. En kerran treffien päätteeksi halunnut suudella naista, koska hänen hengitys haisi oudolta. Märän rätin ja juuston sekoitukselta.
Haluaa vähän lähentyä, mutta ei vielä liikaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi olla tämä. En kerran treffien päätteeksi halunnut suudella naista, koska hänen hengitys haisi oudolta. Märän rätin ja juuston sekoitukselta.
Yök!
Mä oon ymmärtänyt sen jotenkin isoveljelliseksi eleeksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mua kerran suudeltiin, mutta mies ei innostunut yhtään avaamaan suuta tai monipuolistamaan suudelmaa. En osaa sanoa tarkoittaako tää, että mies ei pidä monipuolisesta suutelusta, vai haisiko hengitys pahalle. Oli ollut hammasongelmia,joten siinä mielessä olisi voinut olla vaikka puhdistin kyllä kaikki, käytin suuvettä ym :c
Vierailija kirjoitti:
Erikoinen perhe sulla.
Vierailija kirjoitti:
Ei se kovin eroottinen tai romanttinen ele ainakaan ole. Suulle suutelu, kielisuutelu, kaulan suutelu/nuoleminen ja jopa poskelle märästi suutelu olisi ollut eroottista.
https://medium.com/@gloriachelimo/the-real-meaning-behind-a-forehead-ki…
Siinä sulle vaihtoehtoja.
Jäi polttelemaan?