Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten päättyi suhteesi naimisissa olevaan mieheen?

Vierailija
19.01.2020 |

Hyvin vai huonosti?

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
19.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin. Mies päätti ryhtyä uskolliseksi vaimolleen, vaimo ei tiedä ainakaan minusta, en tiedä tietääkö pettämisestä. Hyvää seksiä kyllä kaipaan, muuten ei ole miestä ikävä.

Vierailija
2/13 |
19.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin. Kai.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
19.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole päättynyt. Ollaan nykyään naimisissa.

Vierailija
4/13 |
19.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin, 5 vuotta jo oikeasti yhdessä ja keväällä naimisiin 😍

Vierailija
5/13 |
19.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heitin miehen pihalle kun selvisi, että hänellä on jo puoliso (semmoinen pikkujuttu unohtui kertoa) ja mies soitteli 3 vuotta perään. Säälittävä.

Vierailija
6/13 |
19.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin. Ei kiinnostanut enää, vaihdoin työpaikkaa.

Vierailija
7/13 |
19.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies jätti vaimonsa ja minä miehen melko pian tämän jälkeen. Mies kuoli syöpään pari vuotta myöhemmin, yksin.

Vierailija
8/13 |
19.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suhde loppui siihen kun kuulin hänen olevan ”tavallaan” naimisissa. Asuimme eri paikkakunnilla ja olimme vasta tapailuvaiheessa, aika usein mies joutui perumaan sovittuja viikonloppuja lastensa varjolla ja ymmärsin toki, itsellänikin on lapsia. Selvisi sitten se oikeakin syy.

Vierailija
9/13 |
19.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kelpaako avoliitossa oleva? Siinä mielessä ikävästi, että mies oli tunnustanut suhteen avovaimolle ja päätti alkaa uskolliseksi. Minä en tykännyt yksipuolisesta päätöksestä lopettaa hyvä seksi ja olin loukkaantunut. Yhteydenpito loppui kuitenkin siihen. He erosivat.

Vierailija
10/13 |
19.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumpi niistä?

Aikoinaan, ennen kuin edes tunnettiin käsitettä FWB tapailin seksin merkeissä miestä, josta en tiennyt hänen olevan varattu. Tapasimme aina yökerhossa ja lähdimme sieltä minun luokseni ellei kummallakaan ollut jotain muuta viritystä. En tiennyt hänen olevan naimisissa mutta ei asia minua myöskään isommin kiinnostanut.

Sitten tuli se ilta, kun hän soitti kotoaan ja taustalta kuului vauvan ääni. Oli jäänyt lapsenvahdiksi vaimon jumppa- whatever-tilaisuuden ajaksi. Siinä kohtaa vihelsin pelin poikki.

Toinen oli taksikuski, joka kertoi heti alkuunsa olevansa varattu. Tapailimme hetken aikaa mutta en missään vaiheessa ollut hänestä kiinnostunut ihmisenä vaan vain seksikumppanina ja sekin halu sitten kuoli ihan itsestään.

Vierailija
11/13 |
19.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole päättynyt. Jo 7 vuotta suhteessa ja onnellisia toisistamme edelleen.

Vierailija
12/13 |
19.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Heitin miehen pihalle kun selvisi, että hänellä on jo puoliso (semmoinen pikkujuttu unohtui kertoa) ja mies soitteli 3 vuotta perään. Säälittävä.

Samoin minä tein. Miehen vaimo pisti äijän pihalle ja saman tein minäkin. Mies soitteli perääni kauan ja tuli ovenkin taakse pari kertaa, mutta mielestäni hänen temppunsa oli sen verran katala, että en antanut enää mahdollisuutta.

Löysin erostamme puolen vuoden päästä mieheni ja olemme olleet yhdessä yli 20 vuotta. Miehestä ei ole mitään hajua ja pärjään ilman sitä tietoakin.

Vierailija
13/13 |
19.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole päättynyt. Jo 7 vuotta suhteessa ja onnellisia toisistamme edelleen.

Entäs alkuperäinen vaimo? Hän on varmasti sinuakin onnellisempi kun pääsi tyypistä eroon ja joku naikkonen miehen yleensäkin huoli.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme neljä