Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Amerikkalaiset häät. Oletko ollut vieraana?

Vierailija
18.01.2020 |

Te jotka olette olleet vieraina amerikkalaisissa häissä kertokaa kokemuksistanne. Missä ja minkälaiset häät olivat? Mun pitäisi alkaa suunnittelemaan jenkkihäitä enkä ole ollut koskaan suomalaisissakaan häissä.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
18.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olin vaihto-oppilasvuonna, mutta ei niistä muistoista taida olla sinulle apua. Hääpari oli nuori ja ilmeisesti molemmat perheet pienituloisia. Häät pidettiin kotona ja vieraita oli max. 30. 

Vierailija
2/4 |
18.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olin vaihto-oppilasvuonna, mutta ei niistä muistoista taida olla sinulle apua. Hääpari oli nuori ja ilmeisesti molemmat perheet pienituloisia. Häät pidettiin kotona ja vieraita oli max. 30. 

Oliko häissä paljon tanssia, baari ja itsetehty kakku?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
18.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Häät on jenkeissä ihan oma taiteenalansa, joten kirjoja, lehtiä, messuja, tv-ohjelmia, nettisivuja jne. on aivan valtava määrä. Opiskele niitä nyt aluksi, niin voit tehdá omat johtopäätökset että mihin kannattaa satsata ja mihin ei. Olen ollut ihan normaaleiden keskiluokkaisten pulliaisten häissä täällä neljä kertaa (ja Suomessa kerran). Ekan kerran olin vaan kirkossa koska mun vaihtariperhe ei ollut kovin läheinen sukulainen morsiamelle, tyyliin serkun tyttö, eli meitä ei kutsuttu varsinaisiin juhliin. Kahdet oli rannalla, Galvestonissa ja Kaliforniassa. Yksissä rantahäissä oli pappi, toisissa morsiamen veli vihki heidät. En ole ikinä kysynyt mikä näiden häiden budjetti oli, mutta kymmenissä tuhansissa dollareissa ne hääkulut täällä mitataan, jos kaikkeen käytetään ammattilaisten apua eikä tehdä mitään itse. En ole häähullu, joten en ymmärrä tälläistä rahantuhlausta yhteen tapahtumaan. Esim. se että niitä hääseurueen jäseniä identtisine asuineen pitää olla monta paria, en tajua ollenkaan. Tai niitä muistolahjoja häihin osallistuneille, roskiin menivät.

Vierailija
4/4 |
18.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oliko häissä paljon tanssia, baari ja itsetehty kakku?

Tanssia ei ollut, baaritilannetta en muista enkä kakkuakaan. Siitä on ihan hirveän kauan ja tunsin oloni vaivautuneeksi tuntemattomien häissä. Olen ehkä seissyt seinänvierellä toivoen tilaisuuden loppuvan pian. Sulhasella oli varmaan lainattu puku, sen verran iso ja roikkuva se oli hänen päällään.