Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Keskustelua unihalvauksista/unista

Minä vain
18.01.2020 |

Hei. Paljon tästä aiheesta on keskusteluita mutta ei juuri sellaisia mitä haen. Eli olen nähnyt tässä asunnossa asuessani koko ajan tietyn tyyppisiä unihalvauksia, aina niissä tulee joku mieshahmo ja alkaa harrastaa seksiä kanssani. Tunnen kosketuksen, painon tunteen päälläni, sen kuinka minua vedetään jaloista pois sängystä tms. Samaan aikaan olen nähnyt selkounia, joissa tiedän olevani unessa ja osaan niissä kontrolloida mitä teen, ja nämä halvaukset sekä selkounet vaihtelevat saman päivä unen aikana.

Näissä unissa tämä henki/mies on alkanut jutella kanssani, ja vaikka olenkin osittain halvaantunut olen pikkuhiljaa niissä päässyt jo puhumaan, vähän näkemään ja liikkumaan. Kun pääsen karkuun jos uni menee väkivaltaiseksi seikkailen hetken selkounessa, lennän ynnä muuta kunnes tuo henki saa minut taas kiinni ja taas jatkuu. Tätä on hirveän hankala selittää lyhyesti ja ymmärrettävästi, koska matskua olisi romaaniksi saakka näistä unista ja ne ovat hyvin todentuntuisia. Yleensä en niissä pelkää, ja kun olen sen ilmaissut tämä henki yrittää saada minut pelkäämään (esim repiä parvekkeelle ja uhkaa heittää sieltä alas). Tunne tilanteessa on todella aito, ensimmäisen kerran säikähdin kun tunsin selkeästi ja aidosti pakkasilman ihollani.

Unissa opittuani puhumaan hänen kanssaan on paljastunut että hän haluaisi minun sanovan kyllä, ja jos sanoisin/antaisin luvan kuolisin tapaturmaisesti jonkin ajan päästä. Kieltäytyessäni liittymästä niin sanotusti hänen seuraansa ja sanomalla ei, loppuivat unet hetkeksi. Samaan aikaan olen kärsinyt todella paljon epäonnesta elämässäni, vaikeasta masennuksesta. Ja unet ovat siis todella koukuttavia, en pääse yli siitä että odotan niitä koska olen niin utelias ja ne ovat mielenkiintoisia, kokemus on huumaava kun kuulet, osittain näet, tunnet ja saat seksuaalista mielihyvää ja orgasmeja 😅 Asunnossa myös kummittelee jonkin verran. Taustatietona olen siis 30v nainen, ja olisi kiva keskustella samanlaisia kokemuksia omaavien kanssa sekä pohdintaa tähän miksi/mitä tämä on. Hullultahan tämä useamman korvaan vaikuttaa, joten näitä kommentteja nyt on turha viljellä vaan keskusteluun voisi osallistua yliluonnolliseen uskovat 😊

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
18.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

R? Psykoosiahan tuo pukkaa.

Vierailija
2/4 |
18.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

R? Psykoosiahan tuo pukkaa.

Hah 😂 Voihan se niinkin olla, tosin nyt haluan keskustella muiden kanssa joilla vastaavia kokemuksia unihalvauksista 😊

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
18.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja siis selvennyksenä, nämä ovat unia. Herään joka kerta tämän jälkeen omassa sängyssäni, aihe on vaan mielenkiintoinen ja haluan tietää onko muilla vastaavia 😊

Vierailija
4/4 |
18.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unihalvauksia esiintyy yleensä vain kun nukkuu selällään. Kokeile nukkua mahallasi. Ongelma ratkaistu.