Aamulla herätessä odotan jo iltaa, että pääsee nukkumaan.
Elämäni kuluu nukkuessa tai nukkumisesta haaveillessa tai nukkumista odotellessa.
Olisi ihanaa olla virkeä, pirteä, energinen, toimelias ihminen. Tällainen elämä on hirveää haaskuuta.
Kommentit (4)
Vierailija kirjoitti:
Miksi et tekisi jotain asialle. Kaikelle on syynsä, myös väsymykselle.
Teenkin voitavani toki, mutta kaikesta huolimatta kroppa löytyy aina peiton alta vaakatasosta.
Tyroksiinia olen syönyt 13 vuotta. D- ja ferrit puutokset on, syön purkista lisää. Keliakiaa nyt tutkivat, johtuuko puutokset siitä.
Traumataustalle en voi tehdä mitään. Se on yksi iso syy ainaiselle väsymykselle. Arkielämä on kuormittavaa.
Mulla sama vika ja kävin just verikokeissa missä testattiin vaikka mitä. Äkkiseltään näytti, että kropassa ei olis mitään vikaa. Masennukseni ei ole kunnon hoidossa, mutta ei ole halustani kiinni tulla hoidetuksi. Ei ole löytynyt sopivaa lääkitystä ja terapiaan en ole vielä päässyt.
odella toivoton olo tämän väsymyksen kanssa.
Tsemppiä sinne.
Vierailija kirjoitti:
Mulla sama vika ja kävin just verikokeissa missä testattiin vaikka mitä. Äkkiseltään näytti, että kropassa ei olis mitään vikaa. Masennukseni ei ole kunnon hoidossa, mutta ei ole halustani kiinni tulla hoidetuksi. Ei ole löytynyt sopivaa lääkitystä ja terapiaan en ole vielä päässyt.
odella toivoton olo tämän väsymyksen kanssa.
Tsemppiä sinne.
Kiitos. Kokeile syödä vitamiineja, rautaa. Voi olla apua. Tsemppiä sullekin.
Minä kuljen psykoterapiassa seitsemättä vuotta. Mulla jutut ja taustat on sellaiset, että muutosta ei näköpiirissä. Joudun vaan hyväksymään sen, että joudun elämään tällaisena. Mm. painajaisia en saa pois, unet on huonot vaikka tekisin mitä.
Ap
Miksi et tekisi jotain asialle. Kaikelle on syynsä, myös väsymykselle.