Käskettiin laittaa kurahousut vedenpitävän haalarin päälle
Onhan tuolla märkää ja sotkua tulee mutta onko ihan pakko... Varmaan tarkoitus on hyvä mutta pitää kapinoida!
Kommentit (10)
No jos on lammikoita niin kyllä ne kurahousut ok hyvä olla. Esimerkiksi päiväkodissa vaatteiden kuivaaminen on aikamoinen homma ja uskokaa tai älkää, niin moni lapsi on märkä sisävaatteisiin asti, vaikka päällä on kurikset ja tec-haalari.
Laita vaan kiltisti kurikset, tontut katselee jo nyt.
Mun puolesta kuriksia voisi enemmänkin käytttää. Haalarit menee ihan soosiksi tuolla kuramoskassa, vaikkei olisi lammikoitakaan.
Osaisiko joku neuvoa mistä sais isoja kuriksia? Mun 5v on vedenpitävän koon 122cm toppahaalarin ja sen päälle vedettyjen koon 128cm kuristen kanssa päikyn ulkoiluilla niin kuumissaan ettei mitään tolkkua, kaupan koot loppui siihen kurahousuissa. Tosin ajattelin että ehkä ostan jo välikausihaalarin ja otetaan se käyttöön jo jos nää kelit on tämmöstä.
Oon sanonut että ei tartte pukea niitä kuriksia mun puolesta, mieluummin lapsi ulkoilee mukavasti ja putsaan haalarin sit kotona, mutta toki saa pukea ne kurikset jos se oleellisesti helpottaa työntekijöiden työtä. Tuollakin tosi pienet tilat siihen vaaterumbaan.
Katsoppa smilebutiken piste se. Kuriksia myös koossa 140-170.
Vierailija kirjoitti:
Osaisiko joku neuvoa mistä sais isoja kuriksia? Mun 5v on vedenpitävän koon 122cm toppahaalarin ja sen päälle vedettyjen koon 128cm kuristen kanssa päikyn ulkoiluilla niin kuumissaan ettei mitään tolkkua, kaupan koot loppui siihen kurahousuissa. Tosin ajattelin että ehkä ostan jo välikausihaalarin ja otetaan se käyttöön jo jos nää kelit on tämmöstä.
Oon sanonut että ei tartte pukea niitä kuriksia mun puolesta, mieluummin lapsi ulkoilee mukavasti ja putsaan haalarin sit kotona, mutta toki saa pukea ne kurikset jos se oleellisesti helpottaa työntekijöiden työtä. Tuollakin tosi pienet tilat siihen vaaterumbaan.
Täh? Sadehousuja - joita voi käyttää myös kurahousuina - on ihan aikuistenkin kokoa. Minullakin on Rukan keltaiset sadehousut. Niissä ei tosin ole henkseleitä eikä kuminauhoja lahkeissa, mutta eivätköhän ne riitä, jos alla on vettäpitävä haalari.
Kyllä kannattaa pistää kurikset haalarin päälle.
vedenpitävät pitävät kosteutta, eivät hiekkaa ja kuraa joka kulkeutuu eteiseen
Kyllä ne vaan kannattaa laittaa, turhaan kuluvat kalliit haalarit muuten. Ja kurarukkaset sormikkaiden päälle.