Onko tälläinen mies narsisti?
Ajattelee vain omaa tyydytystään seksissä, eikä ole väliä saako nainen mitään. Ei välitä pitääkö nainen joistakin jutuista vaan jos ei saa mitä haluaa, alkaa etsiä uutta seuraa. Naisen pitäisi siis suostua asioihin mihin ei halua ja mistä ei nauti. Ei vaikuta empaattiselta ja jää jotenkin viileä kuva miehestä.
Kommentit (21)
Tykkäätkö, kun mies vähän pieksää myös? Ihana jännis!
Ei mielestäni ole alfa. Ei komea ja suoraan sanottuna outo. On myös ylipainoinen eikä mitenkään varmaan suosittu naisten keskuudessa. Ap
Oli mitä hyvänsä, ei ainakaan ole tunteella sitoutunut.
Kerro muutama hyvä syy miksi olet noin tympeän miehen kanssa? Itse olisin mieluummin yksin vaikka loppuelämäni.
Ei voi tuolla perusteella tehdä diagnoosia eikä sillä ole edes merkitystä. Olennainen kysymys on, mikä "diagnoosi" ap:lla on, jos hän antaa kohdella itseään noin. Läheisriippuvuus?
Syynä voisi varmaan olla tuollaiseen käytökseen se ettei hänen peniksensä ole edes normaalikokoinen. Jäänyt pienehköksi. Haluaa silti kovasti alistaa naista ja suurin mielihalu on kuristaa naista, jos sitä ei saa tehdä niin ei ole kiinnostunut muustakaan. Ap
Porvoolainen mies ap'n mielikuvituksesta.
Ap on itse aika negatiivinen. Hakeutuisi semmoiseen seuraan mistä tykkää.
Juokse. Tarviiko tätä edes sanoa. Mies tuskin edes kykenee tunne-elämään.
Onko joku lapsuuden trauma kenties johtanut tuollaiseen käytökseen tälläsellä tyypillä? Peniksen pienuus? Ap
Ei ole narsisti, normaali suomalainen mies tietää mitä haluaa sängyssä naiselta, ja jos seksi ei toimi, on vain järkevää vaihtaa heti kumppania. Hyvä että mies ei teeskentele.
Siis normaali suomalainen mies..lihava, pieni munainen ja ylimielinen. Just joo .
Haluaa kuristaa? Juokse nainen ja lujaa...
Minulta on mennyt kerran taju tuollaisessa leikissä kun typeryyttäni suostuin. Ei enää ikinä!
Mies on siis itsekäs. Ihan sama onko narsisti vai ei, miksi haluaisit viettää aikaasi itsekkäässä seurassa. Ei se enää aikuisessa iässä muuksi muutu.
Vierailija kirjoitti:
Syynä voisi varmaan olla tuollaiseen käytökseen se ettei hänen peniksensä ole edes normaalikokoinen. Jäänyt pienehköksi. Haluaa silti kovasti alistaa naista ja suurin mielihalu on kuristaa naista, jos sitä ei saa tehdä niin ei ole kiinnostunut muustakaan. Ap
Kuristamishalu on erittäin sairasta. Psykopaatti.
Olen kyllä jättänyt jo mutta jonkin aikaa seuraili minua. Ei uskonut kun kerroin etten halua olla tekemisissä ainakaan heti. AP
Kuulostaa alfalta, pidä kiinni