Miten tulkitset Sofi Oksasen Koirapuiston lopun?
Kommentit (11)
Nyt ei puhta sofi Oksasen ulkonäöstä
Ap
En mä ajatellut että päätti päivänsä. Jäi odottamaan rauhassa mitä tuleman pitää kun tapaa sen miehen. Näin mä sen ajattelen.
Ap
Oksasen kirjoja lukeneena uskon, että syyllinen oli varmasti joku muu kuin päähenkilö. Ehkä suomalainen?
Ohis
Mutta en tiennyt että nuo munasoluja luovuttaneet naiset saavat muita helpommin syöpää. Sitä sitten mietittiin, että mitä jos luovutat siis pakastat omia munasolujasi talteen, niin saako siitäkin syövän? Eli millasista määristä puhutaan, vai puhutaanko vaan pelkästä lääkinnästä ja keinotekoisesta sörkkimisestä?
Tämä oli mielestäni kirjan vaikuttavin ja pelottavin kohta.
Vierailija kirjoitti:
Ohis
Mutta en tiennyt että nuo munasoluja luovuttaneet naiset saavat muita helpommin syöpää. Sitä sitten mietittiin, että mitä jos luovutat siis pakastat omia munasolujasi talteen, niin saako siitäkin syövän? Eli millasista määristä puhutaan, vai puhutaanko vaan pelkästä lääkinnästä ja keinotekoisesta sörkkimisestä?
Tämä oli mielestäni kirjan vaikuttavin ja pelottavin kohta.
Oho. Kirjassako näin sanotaan? Olen kuullut tutkimuksesta jonka mukaan hedelmöityshoitoja
ottaneet sairastuvat yhteen tiettyyn sisäelinsyöpään todennäköisemmin.
Mä kiinnitin samaan huomiota. Olen luovuttanut itselleni munasoluja 4 kertaa... Täytyykö nyt siis alkaa pelätä syöpää.
Ap
Tätä jäin itsekin miettimään....mutta päähenkilö ainakin päättipäivänsä..