Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Lapset ja nuoret ovat katoamassa Suomesta

Vierailija
13.01.2020 |

Vähän ajan päästä Suomesta tulee yksi suuri vanhainkoti.

https://www.kuntaliitto.fi/ajankohtaista/2019/vaestoennuste-2019-2040-v…

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
13.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi meillä on valtavat eläkerahastot ja valtio saa velkaa hyvällä korolla joten eiköhän tästä selvitä. Kunhan suuret ikäluokat lopulta kuolee pois niin sitten ongelma alkaa korjautua itsestään ja päästään maksamaan velkaa takaisin.

Vierailija
2/4 |
13.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onneksi meillä on valtavat eläkerahastot ja valtio saa velkaa hyvällä korolla joten eiköhän tästä selvitä. Kunhan suuret ikäluokat lopulta kuolee pois niin sitten ongelma alkaa korjautua itsestään ja päästään maksamaan velkaa takaisin.

Ongelma ei korjaudu koska syntyvyys putoaa koko ajan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
13.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, en ihmettele. Tässä taas tunnin hyysännyt rääkyvää kakaraa. Pitäisi päästä töitä tekemään, mutta menee näköjään taas pitkälle yöhön ennen kuin olen saanut ne tehtyä ja päässyt itse nukkumaan. Tai siis "nukkumaan", koska nämä kakarat valvottavat ja juoksuttavat aina vaan. Mikään ei auta, eikä loppua näy. Olen kateellinen niille, joille on syntynyt helpot lapset! Ennen lapsia ajattelin, että tahdon ehdottomasti hoitaa heitä kotona 3-vuotiaiksi asti, mutta nyt kun elän tätä todellisuutta, ei pää meinaa kestää edes sitä 9 kk, minkä saa vanhempainpäivärahaa. Ihan hirveää "elämää". Älkää tehkö lapsia!!!

Vierailija
4/4 |
13.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juu, en ihmettele. Tässä taas tunnin hyysännyt rääkyvää kakaraa. Pitäisi päästä töitä tekemään, mutta menee näköjään taas pitkälle yöhön ennen kuin olen saanut ne tehtyä ja päässyt itse nukkumaan. Tai siis "nukkumaan", koska nämä kakarat valvottavat ja juoksuttavat aina vaan. Mikään ei auta, eikä loppua näy. Olen kateellinen niille, joille on syntynyt helpot lapset! Ennen lapsia ajattelin, että tahdon ehdottomasti hoitaa heitä kotona 3-vuotiaiksi asti, mutta nyt kun elän tätä todellisuutta, ei pää meinaa kestää edes sitä 9 kk, minkä saa vanhempainpäivärahaa. Ihan hirveää "elämää". Älkää tehkö lapsia!!!

Elämän ei pidä olla vain ruusuilla tanssimista. Miehet menee armeijaan ja naiset tekee lapset, näin se on mennyt aina aikaisemminkin ja hyvin on selvitty vaikka muutama yö on valvottukin.