Aikooko Leena Meri loikata Reformiin?
Luin netistä j aTwitteristä että PS kansanedustaja ja YLEn hallintoneuvosto jäsen Leena Meri oisi loikkaamassa Reformin riveihin. Onko kenelläkään asiasta parempaa tietoa. Todella kova kaappaus Reformille ja samalla Reformi anasaitusti pääsisi eduskuntaan ajamaan meidän Suomlaisten asioita valtaeliittiä vastaan.
Kommentit (24)
Mitäh
Onnee Panu ja Tiina nyt on kova! Alkaako tästä PS:n alamäki?
Tuskin loikkaa! Nämä onntaas sen titityy Paunon juttuja, täyttä fuulaa koko ukko, isämmaa ei kaipaa yhtääkään vääristelijää!
Ei uskoisi, mutta pakko sen noin on olla kun intterwebissä luki.
Mikä on "Reformi"? Ja kuka on Leena Meri?
Vierailija kirjoitti:
Ei uskoisi, mutta pakko sen noin on olla kun intterwebissä luki.
Onko mitään linkkiä uutiseen? Itse kuulin kaverilta joka on mukana Pohjois-Savon Perussuomalaisten nuorten piirijaoston kulttuurityöryhmässä eli on sisäpiirissä.
Vierailija kirjoitti:
Mikä on "Reformi"? Ja kuka on Leena Meri?
Reformi on todellinen suoraselkäinen vaihtoehto mädänneisyyden puolueille politiikassa. Perinteiset puolueet ja on eliitin asialla kansaa vastaa ja väestönvaihdon kautta ajavat Suomalaiset hautaan. Leena Meri edustaa PS:n suoraselkäistä siipeä joka taistelee, yhteneväisten aatteiden puolesta kuin Reformi.
taas on maalitus käynnis silakoilta tais olla vaan spekulaatioo ylen hallinnosta ,leena vissiin ite twiittas ettei ole asiaa selvittäny ylen osalta.kai kansalainen voi kysyä kansanedustajalta-ainiin mut ei persut saa tehdä mitä muut.
mun mielestä reformi studioo vainotaan halutaan tuhota pienmedia. voi kysyä saako valtion rahoil häiritä vapaata mediaa ja vapaata puhetta ja ilmaisua.
"röllit" kirjas törkeitä valheita keskimäestä ja se vai on ok. asetelma ei oo reilu . silakat on niitä koulukiusaajia, jotka käy määrällisesti 1-2 kimppuun joukol. niin se näyttäytyy ulospäin.
eiköhän silakoilta se naamio pudonnu nyt lopullisesti
mulla ei ollu monesta silakasta mitään tietoo etukäteen,mut nyt on ilkeiden ihmisten jengi fiilis tullu.
Vierailija kirjoitti:
taas on maalitus käynnis silakoilta tais olla vaan spekulaatioo ylen hallinnosta ,leena vissiin ite twiittas ettei ole asiaa selvittäny ylen osalta.kai kansalainen voi kysyä kansanedustajalta-ainiin mut ei persut saa tehdä mitä muut.
mun mielestä reformi studioo vainotaan halutaan tuhota pienmedia. voi kysyä saako valtion rahoil häiritä vapaata mediaa ja vapaata puhetta ja ilmaisua.
"röllit" kirjas törkeitä valheita keskimäestä ja se vai on ok. asetelma ei oo reilu . silakat on niitä koulukiusaajia, jotka käy määrällisesti 1-2 kimppuun joukol. niin se näyttäytyy ulospäin.
mulla ei ollu monesta silakasta mitään tietoo etukäteen,mut nyt on ilkeiden ihmisten jengi fiilis tullu.
Ylettömän raskaslukuista. Pyydä jotain lukiolaistyttöä auttamaan kielen kanssa.
NÄMÄ KIRJOITUS VIRHEIDEN KYTTÄÄJÄT,KAI TIEDÄTTE ETTÄ ON PUOLISOKEITA, LUKIHÄIRIÖISIÄ , SORMI REUMAATIKKOJA YM.JOILTA EI KIRJOITUS KÄY NORMAALISTI. JOSKUS PILKUN TARKISTAJA ON VAHINGOS VAMMAISTEN KIUSAAJA. KAIKKI VAMMAT EI VAIKUTA AIVOIHIN, VAAN ITSE KIRJOITTAMINEN VAIKEEETA
EI MULLA MUUTA, PAITSI ET REFORMI TAIS OLLA KANSAINVÄLINEN LIIKE EUROOPASTA .MYÖS IHAN ASIALLINEN JA SAMALLA PIENMEDIAN NIMI.
Miksi täällä puhutaan jostain kaloista? Eikö joskus voisi pysyä aiheessa oli niitä aivoja tai ei? Leena Meri olisi kyllä todella sopiva ihminen Reformiin, jok ataistelee Suomalaisten oikeuksien puolesta.
Vierailija kirjoitti:
NÄMÄ KIRJOITUS VIRHEIDEN KYTTÄÄJÄT,KAI TIEDÄTTE ETTÄ ON PUOLISOKEITA, LUKIHÄIRIÖISIÄ , SORMI REUMAATIKKOJA YM.JOILTA EI KIRJOITUS KÄY NORMAALISTI. JOSKUS PILKUN TARKISTAJA ON VAHINGOS VAMMAISTEN KIUSAAJA. KAIKKI VAMMAT EI VAIKUTA AIVOIHIN, VAAN ITSE KIRJOITTAMINEN VAIKEEETA
EI MULLA MUUTA, PAITSI ET REFORMI TAIS OLLA KANSAINVÄLINEN LIIKE EUROOPASTA .MYÖS IHAN ASIALLINEN JA SAMALLA PIENMEDIAN NIMI.
:D. Järkkyä. Älä nyt stana HUUDA. Ei tekstisi muutu yhtään sen fiksummaksi vaikka HUUDAT.
Juntti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älä lue, jos on niin raskasta.
Pyydä mummoa lukemaan ääneen.
Vierailija kirjoitti:
Miksi täällä puhutaan jostain kaloista? Eikö joskus voisi pysyä aiheessa oli niitä aivoja tai ei? Leena Meri olisi kyllä todella sopiva ihminen Reformiin, jok ataistelee Suomalaisten oikeuksien puolesta.
Silakoillahan on silakanpituiset aivot. Juuri ja juuri. 😊😂
Parviälyttömyyksiä#
Silakkafirma on perustettu persuja vastustamaan
ja
tr öl läämään nettipalstat täyteen ulostetta, kuten olemme huomanneet.
Vierailija kirjoitti:
ja
tr öl läämään nettipalstat täyteen ulostetta, kuten olemme huomanneet.
Melkein kuin runoja nämä sinun töräytykset. Persut laittaa koviin kansiin ja siinä on hittikirja, joka myy enemmän kuin Soini.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lukioissa on poikiakin!!!!!!
- raivofe ministi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älä lue, jos on niin raskasta.
Pyydä mummoa lukemaan ääneen.
Meidän mummo ei ymmärrä WT-persua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Silakoillahan on silakanpituiset aivot. Juuri ja juuri. 😊😂
Parviälyttömyyksiä#
Panu Huuhtanen ilmestyi ketjuun! Mikä sattuma!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ja
tr öl läämään nettipalstat täyteen ulostetta, kuten olemme huomanneet.Melkein kuin runoja nämä sinun töräytykset. Persut laittaa koviin kansiin ja siinä on hittikirja, joka myy enemmän kuin Soini.
Tuo pötkö voisi toimia myös runonlausuntana kuten Toimi Kankaanniemen seksiviestit aikoinaan. Se video on legenda.
Anteeksi, keskustelkaa Leena Merestä. Eiku... haukkukaa silakoita tai jotakuta muuta.
Ei ainakaan täällä mitään tietoa asiasta, vaikka välit lämpimiltä vaikuttaakin. Huuhtastahan on epäilty Huhtasaaren salarakkaaksi tälläkin palstalla
https://twitter.com/HuuhtanenPanu