Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Aino jäätelöstä joku pöpö?

Vierailija
13.01.2020 |

Onko kellään kokemusta Aino kaurajäätelöstä että iskisi vatsatauti? Ostin ja söin eilen ehkä 1,5 dl ja loppuillan oli kamala olo joka yltyi sitten yön kestävään oksenteluun. Olin maistavinani jäätelössä hiivan makua. Oli omenahyve. Onko muille käynyt samaa? Minulla ei hiiva sovi yhtään mutta yritin tarkistaa paketin kyljessä olevaa ainesluetteloa ja siinä ei hiivaa mainittu.

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
13.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata halvimpia jädejä vetää, voivat olla miltä tahansa maailman tilalta ne maidot nykyään.

Vierailija
2/15 |
13.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan tavallinen vatsatauti, ei liity syömäsi ruoat mitenkään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
13.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo on siis maidoton...kauraan tehty. Ihmettelin sitä hiivan makua siinä. En enää kyllä syö tuota, niin järkky yö takana. Onko muita hiivasta pahoja oireita saavia? Luulin aina että hiiva- allergia on höpöjuttuja kunnes itselle iski. Tuore hiiva on pahin, kuivahiiva vielä menee. Pullat, munkit, olut, sima...aivan järkky oksentaminen noista.

Ap

Vierailija
4/15 |
13.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita valmistajalle viestiä, voihan olla että erässä on ollut joku vika.

Vierailija
5/15 |
13.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuohan on kamalan pahaa jäätelöä. Ainut jäätelö, mikä mulla on koskaan jäänyt syömättä.

Vierailija
6/15 |
13.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tätä en usko. Kukaan muu perheessä ei ole huonovointinen ( muut eivät syöneet tätä jäätelöä) ja tosiaan tuo hiiva tekee minulle järkyttävän reaktion aina. On vain outoa että tässä tuotteessa olisi hiivaa, siksi ihmettelen.

Vierailija
7/15 |
13.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos jäätelössä on pilaantumista aiheuttavia mikrobeja, voivat periaatteessa aktivoitua sulatuksen jälkeen tai jos ovat toksiinia tuottavia, jädessä voi olla sitä toksiinia. Esim. B. cereusta voi olla viljassa ja jotkut sen kannat tuottavat toksiineja. Pakastushan on säilömismenetelmä myös mikrobeille...

Reklamoisin valmistajalle, ilmoittaisin tarkat valmistuserätiedot tuotteesta.

Vierailija
8/15 |
13.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuvittelet vain. Oikeasti se oli normaali vatsatauti. Sehän ei välttämättä kierrä kaikkia perheenjäseniä. 

Vierailija
9/15 |
13.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole kokemusta. En ole koskaan saanut mitään oireita mistään jäätelöstä. 

Vierailija
10/15 |
13.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole kokemusta, ilmoita valmistajalle, voi olla viallinen erä. Ja samalla saat tiedon, onko siinä hiivaa vai ei.

Vierailija
11/15 |
13.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulit maistavasi hiivan. Eli lumesairaushan tuo on, koska olet nyt tarttunut pelkästään tuohon ja mikään muu ei voi olla vaihtoehto.

Vierailija
12/15 |
13.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jäätelössä oli jokin aineosa, mikä ei sopinut vatsallesi.

Olen saanut tuollaisia ripuli-ja oksennusjuttuja, esim. joistain valmiista purkkikasteikkeista, jota kaikki ovat syöneet, mutta vain minulle tuli huono olo.

Ei siis mitään vikaa itse kastikkeessa.

Ihmisillä on erilaiset sietämykset, erilaiset vatsat, kaikki eivät kestä kaikkia ruokia.

Kaurajäätelöä paremapana olen pitänyt soijajäätelöä. Itse en voi käyttää mitään maitotuotteita, maitoallergian takia.

Vierailija
13/15 |
13.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joko se oli tavallinen mahatauti tai sitten sä vaam reagoit itsellesi uuteen tuotteeseen tuolla tavalla.

Vierailija
14/15 |
13.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tätä en usko. Kukaan muu perheessä ei ole huonovointinen ( muut eivät syöneet tätä jäätelöä) ja tosiaan tuo hiiva tekee minulle järkyttävän reaktion aina. On vain outoa että tässä tuotteessa olisi hiivaa, siksi ihmettelen.

No ei se vatsatauti kaikille iske perheessäkään samalla sekunnilla. Odottele muutama päivä niin todennäköisesti lisää "uhreja" tulee.

Vierailija
15/15 |
13.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootko ennen syöny kaurajäätelöä? Jos vatsasi ei ole tottunut? Kaurajäätelö on usein jäisempää kuin tavallinen jäätelö eli syö hitaasti se.

Ootko kokeillut oatlyn jäätelöä?