Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Äitini on pian 70-vuotta ja eläkkeellä. Hän viestittelee mulle joka päivä ja se on vähän rasittavaa. Tiedän että hän kirjoittelee

Vierailija
13.01.2020 |

myös täällä aika ajoin. Isäni on kuollut ja äiti on seurankipeä.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
13.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä päin äitisi asuu? Voisi vaikka kirjoitella minulle. Olen myös eläkeiässä ja minulla olisi aikaa lukea ja vastailla.

Vierailija
2/8 |
13.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No luulisi ettei ole kovin suuri vaiva vastata viesteihin, ellei nyt ihan kymmeniä viestejä lähettele? 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
13.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helppo ratkaisu: älä lue tai vastaa niihin viesteihin.

Vierailija
4/8 |
13.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse teen niin, että vastaan erään innokkaan viestittelijän viesteihin vasta illalla ja kerron muutaman viestin jälkeen, että menen nyt nukkumaan ja toivotan hyvät yöt. Näin silloinkin, kun vielä jää pariksi tunniksi valvomaan. Jos päivällä tulee tulvimalla viestejä, saatan kommentoida, että vastaan paremmalla ajalla, nyt töitä, tms. 

Vierailija
5/8 |
13.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi sitä. Hanki sille joku pitämään seuraa, tai pidä itse. Ethän hylkää yksinäistä äitiäsi? Mieti itseäsi äitisi tilanteessa

Vierailija
6/8 |
13.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdota sitä hankkimaan ystäviä, joilla ei myöskään ole muutta elämää, niin saavat sitten seuraa toisistaan :)

En ymmärrä mikseivät ihmiset ymmärrä pitää ystävyyssuhteista huolta. Suuri suku ei takaa läheisiä välejä, puoliso voi kuolla kupsahtaa ensimmäisenä eivätkä lapset välttämättä ole seurana aikuisiksi kasvettuaan.

Vierailija
7/8 |
13.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

minulle äitisi voisi kirjoitella ja soittaa niin paljon kun haluaisi.

paljon on yksinäisiä ihmisiä niin nuoria kuin vanhojakin.

Vierailija
8/8 |
13.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä outoa tuossa on? Kyllä minäkin viestittelen äitini kanssa päivittäin. Ja kirjoittelen täälläkin kuten nyt.

Ja opiskelevan lapsenikin kanssa viestittelen päivittäin ja hänkin kirjoittelee erilaisille palstoille - ehkä tännekin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi neljä