Ovatko ghostaajat kyvyttömiä hoitamaan ihmissuhteitansa kaikkialla?
Esim. töissä, harrastuksissa, kasvatuksessa, perheen ja sukulaisten kanssa pää pensaaseen ja toivotaan että menee ohi ilman että tarvitsisi ottaa vastuuta käytöksestään? Sitten ollaan kuitenkin samalla vähän parempia ihmisiä kuin ne ghostattavat ja nakellaan niskoja.
Kommentit (5)
Vierailija kirjoitti:
Mikä siinä ghostaamisessa on niin paha? En itse deittaile, mutta jos mietin että haluaisinko että joku kertoo yksityiskohtaisesti että ei kiinnosta syystä x, niin se olisi itsetunnolle kovempi kolaus.
Ei sinusta ainakaan psykologiksi ole.
En usko kummituksiin joten ihan sama.
Vierailija kirjoitti:
Mikä siinä ghostaamisessa on niin paha? En itse deittaile, mutta jos mietin että haluaisinko että joku kertoo yksityiskohtaisesti että ei kiinnosta syystä x, niin se olisi itsetunnolle kovempi kolaus.
Koska jos joku kertoo ettei kiinnosta, niin oma kiinnostus häviää. En mä ainakaan siitä mitään itsetuntokolauksia ota, eikä syitäkään tarvitse eritellä, haluan vain tietää missä mennään. Ongelmallista on musta se, että toinen tietää ettei kiinnosta, mutta ei kerro sitä mulle. Se on minun aikani tuhlaamista.
Vierailija kirjoitti:
Eli olet välittävinäsi toisten tunteista ghostaamalla ja teet ghostattavalle oikeastaan palveluksen. XD