Eka työpäivä, aika ei kulu
Aina sama juttu. Eka työpäivä loman jälkeen tuntuu viikon pituiselta. Nyt vasta aamun kahvitauolla, vaikka olen mielestäni ollut täällä jo tunteja (oikeasti 2 t).
Ei millään jaksaisi tehdä mitään. S-postin raivaus kohta tehty.
Kohta se normaali kiire taas alkaa.
Kommentit (9)
Vierailija kirjoitti:
Voi jumalauta älä valita saatana. Mä oon painannu töitä koko helvetin ajan lukuunottamatta joulun pyhiä ja vkonloppuja.
Tulen sitä paitsi joka aamu klo 7 töihin.
Täällä ei tosiaankaan ole aikaa voivotella ja aika kuluu kuin siivillä .
T.oikea duunari
Palstalla ehdit kuitenkin roikkua.
Vierailija kirjoitti:
Voi jumalauta älä valita saatana. Mä oon painannu töitä koko helvetin ajan lukuunottamatta joulun pyhiä ja vkonloppuja.
T.oikea duunari
Tää just. Sit nää oikeasti aikaa saavat duunarit saa paskaa niskaa ja näille nyrpistellään. Ja sitten taas nää ap:n kaltaiset siistissä toimistossa istuvat tyhjän toimittajat ovat näitä parempia ihmisiä :D
Facepalm ap! Sano vielä, että olet lomaillut joulusta saakka. Ei jumalauta jos asia on niin 😂 . ite en lomia pidellyt eikä lomia ole tiedossa ennen kesää!
Vierailija kirjoitti:
Facepalm ap! Sano vielä, että olet lomaillut joulusta saakka. Ei jumalauta jos asia on niin 😂 . ite en lomia pidellyt eikä lomia ole tiedossa ennen kesää!
Ammativalintakysymys. Meillä oli koko pulju kiinni.
Sama vika paitsi että kaikki tälle päivälle annetut työtehtävät on jo tehty. No nyt pitää nauttia, kevät painetaan niska limassa duunia ilman taukoja.
T.oikea duunari