Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ai että kun muistaisi aina tämän lenkin jälkeisen hyvän olon kun ei meinaisi jaksaa lähteä

Vierailija
06.01.2020 |

Ihanan raukea ja rento olo suihkun jälkeen jäsenissä ja mielessä, ja mukava köydä nukkumaan. Miksi ihmeessä sitä ei aina jaksa lähteä??

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
06.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla toimii taas paremmin se, että yritän muistaa kuinka laiskalta kakkelilta tuntuu kuitenkin, jos en lähde urheilemaan. Silloin saa aina lähdettyä ja sitten saa aina yllättävänä plussana myös sen hyvän olon.

Vierailija
2/11 |
06.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin pitkästä aikaa kuntosalilla ja minulla oli hyvä olo koko iltapäivän. Kannattaisi käydä useammin ja mielellään jo aamulla. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
06.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä saan lähdettyä, koska tiedän, että on aina hyvä olo eikä koskaan lenkkiä joudu katumaan.

Ainoa, mitä pitää tunnustella, on se, että onko liian väsynyt oikeasti, silloin saattaa olla parempi vain levätä.

Vierailija
4/11 |
07.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana fiilis mennä nukkumaan kun on tehnyt jotain fyysistä 😩😩❤.

Vierailija
5/11 |
07.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei ole koskaan mitään erityistä hyvänolontunnetta, fyysistä tai psyykkistä. Vain sellainen epämääräinen helpotus että nyt se pakollinen velvollisuus on onneksi suoritettu. Tuppaa liikkuminen jäämään, joo.

Vierailija
6/11 |
07.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saisipa tuollaisen fiiliksen!

Mutta kun en saa, joten ei motivoi liikkumaan. Salikortti löytyy, mutta haluja ei. :(

Vierailija
7/11 |
07.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peukkua.

mies51v

Vierailija
8/11 |
07.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täh?? Tuleeko jollekin liikunnasta hyvä olo? Minulle tulee siitä aina pää kipeäksi, oksettaa, vapisuttaa, paleltaa ja vatsa menee sekaisin. Lapsesta asti on näin ollut. Kyllähän sitä voisi harrastaa jos ei siitä niin kipeäksi tulisi

Vierailija
9/11 |
07.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tule mitään euforiaa, mutta joskus vilahtaa pieni hyvänolon tunne. Se on myös henkistä jos on nähnyt lenkkipolulla jotain mukavaa. Mutta usein vaan jäseniä jäykistää, niin selkää kuin muitakin jäseniä ja palelee järkyttävästi kun lenkin tuoma lämpö hälvenee. 

Vierailija
10/11 |
07.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täh?? Tuleeko jollekin liikunnasta hyvä olo? Minulle tulee siitä aina pää kipeäksi, oksettaa, vapisuttaa, paleltaa ja vatsa menee sekaisin. Lapsesta asti on näin ollut. Kyllähän sitä voisi harrastaa jos ei siitä niin kipeäksi tulisi

Tutkimusten mukaan useimmille tulee hyvä olo; on päinvastoin tehty tutkimuksia joissa "löydettiin" pienehkö vähemmistö jolle oikeantehoinenkaan liikunta ei tuota hyvää oloa. Harmillista että taidat olla tässä porukassa.

Korostan toisaalta myös että kenelle tahansa tulee karmea olo jos liikuntasuoritus on kuntoon nähden todella kova. Pitkän sohvaelämän jälkeen kylmiltään kovaa treenatessa vapisuttaa ketä tahansa. Ja kenellään ei ole mitään velvollisuutta liikkua muodinmukaisesti salilla. Jos vaihtoehtoina ovat sohvalla löhöily ja hidas käpyttely metsässä, jälkimmäinen on hyvinvoinnille paljon parempi.

Aloitukseen: kävin eilen ensimmäistä kertaa kuukausiin pyöräilemässä ja pahus vie oli energiataso korkealla koko päivän!

Vierailija
11/11 |
07.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos löytyy kaveri lenkeille, niin on pieni painostus, että tulee lähdettyä. Toimii ainakin minulla.