Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Raivostuttava lapseni!

Vierailija
04.01.2020 |

Jokaista vanhempaa vituttaa välillä oma jälkikasvu. Mutta aikuisen täytyy olla aikuinen, eikä saa kiukutella!
Paitsi että tällä palstalla saa!

Kiukutellaan siis!

Ärsyttävä penikka ei käy päiväunille vaan yrittää huijata kaikin keinoin äitiä paikalle. Juoksee pois sängystä. Helvetti oon väsyneenä oottanut koko aamun että saan olla päiväunien aikana rauhassa. Saatanan kakara, perkele!!!!!
Nyt istun sängyn vieressä ja vahdin, kun en yksinkertaisesti jaksa enää raahata tuota takaisin sänkyynsä. Mun pitäis laittaa pyykkikone päälle ja siivota, keittää kahvit.

Mutta ärsyttävä lapsi pilaa kaiken.

Kohta se pitääkin jo herättää, nukkui tai ei, ettei yöunet mene pilalle. Helvetti miten kuluttavaa.

Helpotti vähän. Lisäksi rasittava uhmaikäinen tais vihdoin simahtaa. Ärrr.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
04.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mun mukula sanoo että on nälkä. Ja sit se ei syö kun ruokaa on nenän edessä vaikka kaupungilla ravintolassa

Vierailija
2/5 |
04.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä jätä sitä yksin, vaan olet vieressä nii. Kauan, että nukahtaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
04.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäiskö siltä jättää päiväunet pois?

Vierailija
4/5 |
04.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piti purkaa ärtymystä, ei neuvoa. Mutta vastataan nyt: Jos jätän päikyt kokonaan pois, on väsykiukku. Hieroo silmiään ja haukottelee. Ei vain halua nukkua. En anna nukkua liian pitkään. Opettu nukahtamaan itsekseen, ei hänellä ole mitään hätää. Ärsyttävä vaihe vain.

Nyt haukkukaa niitä ärsyttäviä pentujanne.

Vierailija
5/5 |
04.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No mun mukula sanoo että on nälkä. Ja sit se ei syö kun ruokaa on nenän edessä vaikka kaupungilla ravintolassa

Joo. Ihan vitun ärsyttävää. Meillä kanssa ja kotona myös. Kyllä lapset osaavat olla ärsyttäviä välillä. Tsemppiä!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme yksi