Olen muuttanut paljon ja en ole juurikaan ystävystynyt. Nyt vinkkejä kaipaan.
Olen siis asunut ulkomailla ja Suomessa eri paikossa noin 1-2 vuotta kerrallaan koko aikuisikäni. Nyt vakiintunut parisuhde ja asuinpaikka. Kuinka päästä piireihin? Olen jotenkin kömpelö ihmissuhteissa ja olen huomannut, että ihmiset kiusaantuvat seurassani. Nelikymppinen olen.
Kommentit (6)
Vierailija kirjoitti:
Niin ja kertokaa ihmeessä tähän, että mitkä ovat niitä asioita mitkä saavat välttelemään jonkin ihmisen seuraa?
Ap
Jatkuva valittaminen,omahyväisyys,hyväksikäyttö.Pummit alkoholistit jotka eivät ymmärrä olevansa alkkiksia.ITSESÄÄLIIN taipuvaiset ihmiset pahansuopaiset juoruajat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin ja kertokaa ihmeessä tähän, että mitkä ovat niitä asioita mitkä saavat välttelemään jonkin ihmisen seuraa?
Ap
Jatkuva valittaminen,omahyväisyys,hyväksikäyttö.Pummit alkoholistit jotka eivät ymmärrä olevansa alkkiksia.ITSESÄÄLIIN taipuvaiset ihmiset pahansuopaiset juoruajat.
Joo, aika luontaantyöntäviä ominaisuuksia luettelit. En ainakaan näitä piirteitä näe itsessäni. Ehkä saatan olla liian puhelias välillä. Tämä oli edellisessä paikassa asuessani plussaa ja nyjyisellä paikkakunnalla voisi olla hieman ärsyttävää ihmisten mielestä? Eli tätä voisin yrittää hillitä. Ap
Ei tuohon mitään voi sanoa näkemättä ja kokematta.
Luotaantyöntävä voi olla niin eri tavoin. Ei puheliaisuus minulle ainakaan ole mikään huono ominaisuus ,jos kuitenkin osaa kuunnella myös ja on aidosti kiinnostunut toisenkin asioista.
Ainkain sellainen itsensä korostaminen ja sivulauseissa kehuskelu on vastenmielistä ja tämä vielä yhdistettynä "puheliasuuteen" saa ainakin minut vieroksumaan ihmistä.
Kiusaantuvat?
Silloin on todennäköisesti liika avoimuus ja/tai epämiellyttävä leveily asioillaan. Jatkuva suuna päänä olo ei varsinaisesti kiusaannuta, vaan on lähinnä koomista ja hupaisaa.
Puheen sisällössä on jotain vaivaannuttavaa. "Hei, mulla alko just kuukautiset" ja herraseurueessa tms.
Vierailija kirjoitti:
Kiusaantuvat?
Silloin on todennäköisesti liika avoimuus ja/tai epämiellyttävä leveily asioillaan. Jatkuva suuna päänä olo ei varsinaisesti kiusaannuta, vaan on lähinnä koomista ja hupaisaa.
Puheen sisällössä on jotain vaivaannuttavaa. "Hei, mulla alko just kuukautiset" ja herraseurueessa tms.
Tässä ensimmäinen hyvä pointti joka pätee minuun. Puhun aika avoimesti kaikesta. Toki en kuukautisista ja muista eritteistäni ikinä, mutta aika avoin olen muuten. Ap
Ap