Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muita alle kolmekymppisiä lapsettomuudesta kärsiviä? -Auttakaa, miten pääsen asiasta yli

Vierailija
28.12.2019 |

Ollaan yritetty 6 vuotta lasta miehen kanssa- tuloksetta. Tuntuu, että kaikilla muilla on lapsia ja asiat hyvin. Tuntuu vaikealta elää asian kanssa. Pahinta on se, että ympärillä näkee jatkuvasti onnellisia perheitä. Joka ikinen kerta, kun törmään heihin tulee ajatus ” miksi minä en onnistu?” . Asia jyllää päässäni enkä pääse katkeruuden tunteesta eroon.
Asia painaa niin kovasti mieltä, että elämäni on vaikeutunut huomattavasti henkisellä puolella. Masentaa, ahdistaa ja itkettää.
Mietin myös monta kertaa sitä, että mitä, jos mieheni haluaa eron. Mies löytää uuden ja saa hänen kanssaan lapsen. Tuo ajatus tuntuu niin vaikealta.
Miksi mun keho ei toimi kuten muilla? Miksi olen tässä tilanteessa. Niihin kun löytäisin vastauksen- vaan en löydä. Mitään ” vikaa” ei löydy, ei vain ole onnea tarpeeksi kai.
Muita asian kanssa painavia ihmisiä? Olisiko antaa neuvoa, miten pääsisin asiasta edes vähän yli? Miten te olette käsitelleet asiaa?

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä seitsemän