Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kristinuskossa ei ole vastentahtoisessa selibaatissa olevia

Vierailija
28.12.2019 |

1. Korinttilaisille 7:1‭-‬9
Mitä tulee siihen, mistä kirjoititte, niin miehen on hyvä olla kajoamatta naiseen, mutta haureuden syntien välttämiseksi olkoon kullakin miehellä oma vaimonsa ja kullakin naisella oma miehensä. Mies täyttäköön velvollisuutensa vaimoaan kohtaan, samoin vaimo miestään kohtaan. Vaimon ruumis ei ole hänen omassa vallassaan vaan miehen. Samoin ei miehenkään ruumis ole hänen omassa vallassaan vaan vaimon. Älkää vetäytykö pois toisistanne, paitsi ehkä yhteisestä sopimuksesta joksikin aikaa, jotta olisitte vapaita rukoukseen . Tulkaa sitten taas yhteen, ettei Saatana kiusaisi teitä hillittömyytenne vuoksi. Sanon tämän myönnytyksenä, en käskynä. Tahtoisin kaikkien ihmisten olevan niin kuin minä. Jokaisella on kuitenkin oma armolahjansa Jumalalta, yhdellä yksi, toisella toinen. Naimattomille ja leskille minä sanon, että heille on hyväksi, jos he pysyvät sellaisina kuin minä. Mutta jos eivät pysty hillitsemään itseään, menkööt naimisiin, sillä parempi on mennä naimisiin kuin palaa himosta.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
28.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lihan piilotusleikit ovat hauskoja ihan ilman jesseä ja kaiken maailman joulupukkeja

Vierailija
2/5 |
28.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen vastentahtoisessa selibaatissa. Olen 50v ja miehen löytäminen näyttää vaikealta. En jaksa mitään yhdenillan juttuja, tuntuvat olevan minulle jo niin läästsiisön.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
28.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollainen toteamus "menöön naimsiin, jos ei pysty lihan himoja hillitsemään" on järjetön pyyntö. Naismiin kuin ei noin vaan mennä. Moni haluaa, mutta ei löydä puolisoa kuka mistäkin syystä. Toisilla ulkoiset vaateet eivät riitä pariutumismarkkinoille, toisilla taustalla voi olla mm. synnynnäinen vamma, joka estää pariutumista. Paavali ei selvästikään ollut mikään ruudinkeksijä.

Vierailija
4/5 |
28.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen vastentahtoisessa selibaatissa. Olen 50v ja miehen löytäminen näyttää vaikealta. En jaksa mitään yhdenillan juttuja, tuntuvat olevan minulle jo niin läästsiisön.

Et ole sitten lasta harkinnut?

Vierailija
5/5 |
28.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai selibaatissa elävä kristitty saa sentään masturboida? Vai onko tämä sitä lihan himoissa elämistä ja tulisi pyrkiä naimisiin? Menee vaikeaksi, jos on esim. kehitysvammainen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä viisi