Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Viimein vuoteni kolmekymppisenä on lopussa.. APUA! Miten musta tuli näin vanha?!

Vierailija
28.12.2019 |

Tämä on jokin kosminen virhe, en tunne itseäni lainkaan nelikymppiseksi. En tiedä miten nelikymppisen pitää käyttäytyä.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
28.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä välitä. Minä olen yli 40 ja tunnen itseni yhä parikymppiseksi.

Vierailija
2/12 |
28.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tunsin itseni eilen HM.llä alehulinoissa yhdeksi niistä  iloisesti kikattelevista teineistä,  kunnes sovituskopissa näin  peilistä totuuden: läskin, hikisen keski-ikäisen kurppanan jonka päällä jokainen riepu näytti karsealta. Jätin shoppailun ja painelin purkamaan  mielipahaani oluselle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
28.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa alkaa pohtia vaatteiden, hiusten, meikkaustyylin ja muun joutavan p*skan päivitystä.

Vierailija
4/12 |
28.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama tilanne mulla, mutta oon itse asiassa alkanut jo tuntea itseni 4-kymppiseksi. Oon jopa ylpeä, että saan olla näin "vanha". Mutta järkyttäähän se silti, toki.

Vierailija
5/12 |
28.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkän ajan kuluessa noin kävi. Paljon on vielä jäljellä.

Vierailija
6/12 |
28.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin viidenkympin tuolta puolen kun asiaa katselee, niin voin sanoa että ainakin omassa tapauksessani oli kaikin puolin (tavoitteissa, mahdollisuuksissa, omassa fysiikassa, jne.) melko iso ero 30- vs. 40-vuotiaan välillä. Mutta 39 vs. 40 ei ole mitään eroa; se on vaan numero. Eli relax.

Vierailija
7/12 |
28.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama vika. En koe olevani yhtään niin aikuinen kuin muut nelikymppiset vaan olen yhtä epävarma ja arka kuin aina ennenkin. Mietin koko ajan mitä muut minusta ajattelevat jne. Tuntuu kuin olisi eilen nukahtanut kaksikymppisenä ja heräisi tänään nelikymppisenä, ei tunnu yhtään siltä että sana "nelikymppinen" kuuluu mitenkään minulle.

Vierailija
8/12 |
28.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun minä täytin 40 otin napakorun lahjaksi, kroppani on upeampi kuin koskaan teininä ja päätin toteuttaa unelmani. En käytä napapaitoja, vaan korun näkevät ulkopuoliset ainoastaan  uimrannoilla kun pidän bikineitä. 

Vierailija
9/12 |
28.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama vika. En koe olevani yhtään niin aikuinen kuin muut nelikymppiset vaan olen yhtä epävarma ja arka kuin aina ennenkin. Mietin koko ajan mitä muut minusta ajattelevat jne. Tuntuu kuin olisi eilen nukahtanut kaksikymppisenä ja heräisi tänään nelikymppisenä, ei tunnu yhtään siltä että sana "nelikymppinen" kuuluu mitenkään minulle.

Ei muutkaan ole sen itsevarmempia ja rohkeampia. Vuosikymmenessä vain oppii näyttelemään paremmin.

Vierailija
10/12 |
28.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No miun mies täytti jouluna 50 ja mie täytän helmikuussa 40!  Miten meistä tuli tämmöistä vanhoja kurppia?  Miun piti ihan laskea miehen syntymäaika että ethän sie voi täyttää viittäkymmentä vielä... Miun tyttökin on vasta 10v, ei sen ikäisellä pitäisi olla näin hiivatin vanhoja  vanhempia :O

Vierailija
11/12 |
28.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

39-vuotia ei ole "kolmekymppinen" vaan "neljäkymppinen".

Vierailija
12/12 |
28.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli "nelikybäset" viime lokakuussa:) En juhlinut mitenkään, tuntuu jotenkin oudolle, silleen..Tajuaa että nyt et enää voi kuvitella olevasi nuorehko olet matkalla keski-ikään ja sitä ei muuta mikään. Voit tietty hupsutella ja käyttää trendi vaatteita mutta jokin silti muuttui, kaipa se on sitä viisastumista : p 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan yksi