Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Paljonko erilaisia lainoja/luottoja olisi mahdollista saada ennen kuin hanat sulkeutuisivat?

Vierailija
27.12.2019 |

Mulla on siis tilanne se että tarvitsisin useamman kymmenen tuhatta hammasremonttiin (oikeastaan koko suu pitää implantoida)
Rahaa vain ei ole, mutta pikavipeillä sitä voisi saada. En ole ikinä pikavippiä ottanut, ja luottotietoni ovat kunnossa.
Tarkoitus olisi siis ottaa kaikki mahdolliset lainat kunnes hanat lyötäisiin kiinni...Paljonko minun olisi realistista hankkia noin? Tiedän ettei tämä ole "fiksua", mutta vaihtoehtoja ei oikein ole. Olen työtön, joten säästäminen veisi kymmeniä vuosia...Ilman hampaitakaan en aio elää näin kolmekymppisenä (tai ottaa irtotekareita suuhuni).

Maksamattahan nuo velat jäisi, mutta parempi luottotiedottamana kuin hampaattomana.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
27.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työttömänä et saa kyllä varmaan ensimmäistäkään pikavippiä...

Vierailija
2/13 |
27.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saahan noihin implantteihin maksusuunnitelman, ettei tarvitse kaikkea kerralla maksaa.

Mutta taidat olla se eilinen tekarihullu, jonka viestejä en jaksanut edes avata, joten en edes tiedä miksi vaivaiduin vastaamaan edes tähän.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
27.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saahan noihin implantteihin maksusuunnitelman, ettei tarvitse kaikkea kerralla maksaa.

Mutta taidat olla se eilinen tekarihullu, jonka viestejä en jaksanut edes avata, joten en edes tiedä miksi vaivaiduin vastaamaan edes tähän.

Mutta nekin tehdään rahoitusyhtiön kautta, joten säännölliset palkkatulot on oltava jotta onnistuisi.

Vierailija
4/13 |
27.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta nekin tehdään rahoitusyhtiön kautta, joten säännölliset palkkatulot on oltava jotta onnistuisi.

Siskoni on työtön ja sai kyllä osamaksulla implantin. Luottotiedot on toki oltava kunnossa.

Vierailija
5/13 |
27.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Työttömänä et saa kyllä varmaan ensimmäistäkään pikavippiä...

Kyllä monestakin paikasta saa jos on luottotiedot kunnossa, eikä maksuhäiriömerkintöjä ole ollut.

Vierailija
6/13 |
27.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämäni on surkeaa nykyisillä hampailla (hampaattomana)

Vierailija
7/13 |
27.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse keräsin erilaisia lainoja ongelmitta jonkun 70.000 euroa, kunnes totesin, että tämä ei voi jatkua ja laitoin pelin poikki.

Vierailija
8/13 |
27.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten voit olla hampaaton kolmikymppisenä? Olen kuudenkymmenen eikä tekareille ole mitään tarvetta normaalilla suuhygienialla? Oletko tapellut vai miten olet hampaasi menettänyt?

Vierailija
9/13 |
27.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten voit olla hampaaton kolmikymppisenä? Olen kuudenkymmenen eikä tekareille ole mitään tarvetta normaalilla suuhygienialla? Oletko tapellut vai miten olet hampaasi menettänyt?

hoitovirhe hammaslääkärillä + huonot geenit.

En ole ikinä ollut nyrkkitappelussa tai käyttänyt huumeita.

En myöskään polta, ja alkoa käytän vain satunnaisesti juhlissa.

ap

Vierailija
10/13 |
27.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse keräsin erilaisia lainoja ongelmitta jonkun 70.000 euroa, kunnes totesin, että tämä ei voi jatkua ja laitoin pelin poikki.

Eikö tuossa vaiheessa juuri kannattaisi painaa kaasu pohjaan, ja mennä niin pitkälle kuin pääsee?

Vai miten sitten tuon jälkeen toimit?

Vierailija
11/13 |
28.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas istun hampaattomana täällä....onko linjoilla ketään pikavipeistä kokenutta?

Vierailija
12/13 |
28.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä olisi halvin paikka joka implantoisi koko suun?

Vierailija
13/13 |
28.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos pakko olis velkaantua niin ottaisin tekarit suuhun, vipit niskaan ja lähtisin maailmalle reissuun.

Tuo on vaan hölmöä. Implantit saanee osamaksulla.

Jos olet tuloton niin oletko selvittänyt mitä toimeentulotuki korvaisi?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi kolme