Avioero! Kertokaa eron kokeneet, minä oon vähän pihalla!
Eli yksipuolinen hakemus laitettu 1.8., käräjäoikeus käsitteli sen syyskuun puolella. Voiko toisen hakemuksen laittaa jo tammikuun lopussa vai pitääkö oottaa maaliskuuta että puoli vuotta käsittelystä tulee?
Kommentit (8)
Vierailija kirjoitti:
Hyvänen aika, olisit saanut vastauksen saman tien kun olisit googlettanut..... Laitoin hakusanoiksi avioero hakeminen ja ensimmäinen tulos oli oikeus.fi ja sieltä avioero.
Mutta ei, kysytään vauvapalstalta koska siellähän se paras ja nopein tieto makaa....
Miksi pitää olla niin ilkeä? Äitihullukin on aivan rikki kun tuli hakemaan tukea täältä raskaaseen joulupäivän pettymykseensä, ja ainoa mitä sai oli kritiikki omasta toiminnastaan.
Nyt ryhtiä siskot. Jätetään ne siat ja tuetaan toisiamme!
Se lukee siinä ensimmäisen vaiheen päätöksessä milloin harkinta-aika loppuu ja eron voi lopullisesti hakea.
Vierailija kirjoitti:
Se lukee siinä ensimmäisen vaiheen päätöksessä milloin harkinta-aika loppuu ja eron voi lopullisesti hakea.
Joo, sen nyt löysinkin. Mutta työkaveri sekoitti pään kun sanoi että toisen vaiheen jälkeen menee vielä puoli vuotta ennen kuin lopullinen ero astuu voimaan.
Mulla pitäisi uusia passi ja kun meinaan vaihtaa sukunimeni niin mietin mikä on järkevintä. Ehkä kuitenkin laitan nimen muutoshakemuksen menemään jo tänään niin uusin sitten passin kun se on käsitelty.
Kuis pitkä liito oli? Ja mihin liito päättyi?
Miten avioero ja sukunimen vaihto liittyy toisiinsa?
Vierailija kirjoitti:
Miten avioero ja sukunimen vaihto liittyy toisiinsa?
Oon jotenkin ajatellut että sukunimen vaihto takaisin tyttönimeen onnistuu vasta eron jälkeen mutta sen näkyy pystyy tekemään vaikka heti netissä.
Vierailija kirjoitti:
Kuis pitkä liito oli? Ja mihin liito päättyi?
17 vuotta ja pettämiseen.
Hyvänen aika, olisit saanut vastauksen saman tien kun olisit googlettanut..... Laitoin hakusanoiksi avioero hakeminen ja ensimmäinen tulos oli oikeus.fi ja sieltä avioero.
Mutta ei, kysytään vauvapalstalta koska siellähän se paras ja nopein tieto makaa....