Tapailisitko naista jolla olis liian tiukka vagina?
Niin tiukka ettei pikkurillikään menis sisään. Tapailisitko?
Kommentit (11)
Porauttasin sen vaginan jollain mahtimela miehellä auki.
Olin kerran suhteessa tällaisen naisen kanssa. Epäilen että todellisuudessa kyseessä oli tiukkuuden sijaan jonkinlainen pelkotila. Harmittaa etten saanut hänen kanssaan puhuttua avoimesti asiasta, koska hän oli ehkä ainoa todella ihana nainen, jonka kanssa olen suhdetta yrittänyt. Eli jos mies oikeasti välittää sinusta, hän on valmis miettimään aiheeseen ratkaisuja, ja odottamaan jos jännityksesi vähenisi kun tutustutte toisiinne. Minä ainakin olisin siihen ollut valmis, mutta nainen oli niin sulkeutunut ettei aiheesta lopulta puhuttu kunnolla, ja siten tuo juttu oli varmaan osaltaan syynä suhteen hiipumiseen (oli pari sataa kilsaa välissä, niin hiipuminen sitten vain tapahtui)
M/39
Jos yhdyntä onnistuu ja on molemminpuolin tyydyttävää, niin miksipä en tapailisi. Ja jopa nusaisisinkin.
Ei haittaisi yhtään jos tyydyttää suullaan usein.
Nuolisin sen kukan aukeamaan.
Kielimies
En. Kulli kun on paksu, niin naiminen olis sellasta säätämistä, että ei kiitos.
t. Kokemusta on.
Tuo olisi tosi kiihottavaa, varsinkin jos neito olisi nuori, hoikka ja pyöreäpeppuinen. M38
Vierailija kirjoitti:
Eli jos mies oikeasti välittää sinusta, hän on valmis miettimään aiheeseen ratkaisuja, ja odottamaan jos jännityksesi vähenisi kun tutustutte toisiinne.
Näin. Sen sijaan jos mies on vain helpon seksin perässä, laittaa suhteen varmasti poikki hyvin pian.
No mikä ettei. Pyllynreikää voisi venytellä voimariinilla tarpeeksi suureksi, jotta terska mahtuisi sisään. Aah!