Tunnen seksuaalista vetoa yhteen mieheen mutta voiko olla mahdollista ettei tunne ole molemminpuoleinen?
Tiesin kyllä miehen ennästään enkä ajatellut mitään sen kummempaa, sitten tapasimme taas ja aloin tuntea vetoa.
Kommentit (15)
hän suhtautuu kivasti minuun eikä näytä kiusaantuvankaan
ap
Jos olet nuorempi kuin mies etkä ylipainoinen, tunne on molemminpuoleinen.
Voi olla täysin yksipuolista. Muki ihmeessä ei voisi olla.
Aika vaikeaa sanoa varmuudella, mutta voi olla että mies ei halua tai uskalla olla aloitteellinen koska ei ole täysin varma miten sinä siihen reagoisit.
Yleensä sen pystyy aistimaan jos jotain voisi olla tai tulla, kaikki eleet, katseet ja kosketus jne.
Kyllä hänkin ajattelee sinua, joten tunne on siis molemminpuolinen.
Vierailija kirjoitti:
Se tuntuisi ihanalta mutta miten niin voit olla noin varma?
ap
Yleensä on yksipuolista, mutta aina kannattaa mennä mokaamaan.
Eli kysymys kuuluu, että jos Minä tunnen miestä kohtaan seksuaalista vetovoimaa, niin voiko mies silloin olla tuntematta samoin? No, vastaus on: Kyllä voi. Seksuaalinen vetovoima voi olla yksipuolista. Olen sen kokenut molemmin päin.
Tietysti on mahdollista ettei tunne ole molemminpuolinen.
Yleensä kyllä. Sun pitää energisoitua lisää ja mies huomaa sun energiasi ja se vaikuttaa siihen.
Kokemusta on.
Eräs mies ei ehkä aluksi kiinnittänyt muhun niin paljon huomiota mutta vähän ajan päästä huomasi kyllä ja sitten jo olikin sähköä ilmassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se tuntuisi ihanalta mutta miten niin voit olla noin varma?
ap
Koska niin se vaan on, ehkä mies on harkitseva ja vähän varovainen, mutta se ei tarkoita sitä etteikö hän kiinnostaisi.
Ole sinä se aloitteellinen osapuoli.
ja jotenkin noloa? kun minulle tulee aina päällimäisenä mieleen tuo vetovoima tavatessamme, vaan entä jos hän suhtautuukin vaan neutraalisti?
ap