Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten lopettaa miehen komentelu ja "ohjailu"?

Vierailija
26.12.2019 |

Tosi raskas piirre, ihme että mies vielä jaksaa olla mun kanssa.

Puutun siis asioihin ja neuvon jatkuvasti.. On hirveän vaikea vaan antaa miehen tehdä jotkut asiat "omalla tavallaan". Kaupassa mies usein ostaa "vääriä tuotteita/merkkejä" ja vaihdan ne "oikeisiin".

Kotona mies esimerkiksi jättää valoja päälle tyhjiin huoneisiin ja nalkutan sammuttamaan valot. Tai käsken pesemään kädet ennen ruoanlaittoa. Miten voisin vaan oppia olemaan välittämättä, ei maailma kaadu tommosiin...

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
26.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, annat vain olla. Hän tekee ruokaa pesemättömin käsin ja ostaa vääriä tuotteita. Tai ei mitään. Miehet nyt ovat tuollaisia. Kovin raskaita.

Vierailija
2/7 |
26.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostakaa omat ruuat, tai kauppalappu + hän ostaa itselleen jotain päälle. Ei tarvitse tosiaan nalkuttaa, kun toinen ei opi tai muista. Sano lyhyesti ja nätisti "pese kädet" tai "sammuta valo" jos seisoo lähellä katkaisijaa, eikä istu. Voit myös itse sammuttaa valot jos olet kohdilla, ellei toinen halua pitää valoja erityisesti. Hän osaa tosiaan tehdä itsekin asioita ja oppii mokista, ettei tarvitse ohjata kaikessa. Jos ärsyttää kauheasti toisen ominaisuudet, sitten voi asua erillään. Luultavasti kaksi ihmistä haluaa tehdä asiat eri tavalla ja ajaa autoakin eri tavoin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
26.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies tekee tuon sinun parhaaksi.

mies51v

Vierailija
4/7 |
26.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Usko tai älä mies osaa ilman ohjailua.

Vierailija
5/7 |
26.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Usko tai älä mies osaa ilman ohjailua.

Niin mutta osaako? Paskakäsin ruuanlaitto ei siltä vaikuta.

Vierailija
6/7 |
26.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta se on pahempi ongelma kun mies haluaa minun tekevän tuota ja neuvovan ja ohjeistavan. Tuntuu välillä, että olen vajaa 40-vuotiaan adhd-lapsen äiti...

Toisaalta, ehkä rampattaisiin vielä nykyistäkin useammin ensiavussa, jos en tekisi tuota. Mies ei todellakaan mieti ennen kuin tekee ja koloo sen takia jatkuvasti itseänsä mitä mielikuvituksellisimmilla tavoilla.. Milloin on aivotärähdys, milloin mikäkin sormi tai raaja viilletty auki tai luu murtunut. 

Vierailija
7/7 |
26.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unohdetaan tämä turha keskustelu ja katsellaan Teemalta hetken päästä (klo: 21.00) alkava klasikkoelokuva Taskurahat.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän yksi