Onko 173cm 60kg mies liian laiha
Kommentit (17)
Kuulostaa melko hoikalta kyllä, mutta riippuu ruumiinrakenteesta. Oma mies on 176/82 ja hän voisi pudottaa muutaman kilon, ehkä max. 5, mutta 22 kiloa laihempana olisi kyllä todella riutuneen näköinen.
Ei ole liian laiha. Ihan normaalipainoinen vaikka olisikin ruumiinrakenteeltaan hoikahko. Itse olen 175cm pituinen nainen ja painan 58 kg. En ole laiha vaan hoikahko ja silti normaalipainoinen.
Olet täysin normaalipainoinen. Tuollaisia suurin osa miehistä oli vielä 60-luvulla. Nykyään on niin paljon ylipainoisia, että normaalipainoinen tuntuu jo liian laihalta. Elät todennäköisesti pitempään ja terveempänä kuin tuhdimmat kanssaeläjäsi. Ajattele sitä ja nauti elämästäsi!
Kuulostaa kyllä melko hoikalta. Olen itse 173cm nainen ja painan 73kg, olen itsekin hoikka. Mutta tämä on tietenkin myös ruumiinrakenteesta kiinni, ylimääräinen on itselläni reisillä ja pepussa ja vyötärö on kapea ja rinnat pienet.
Kuulostaa kyllä sellaiselta laihalta läskiltä siis tarkoitan ettei tuollaiseen vartaloon paljon lihasta ole kertynyt. Pehmeää nahkaa ja luuta vain.
Vähäiseltä vaikuttaa. Normaali paino olis sellaiset 70-80 kg olettaen, että on jonkin verran lihasta. Naisetkin ovat rotevampia ku tuollainen rimpula.
Art kirjoitti:
Kuulostaa kyllä sellaiselta laihalta läskiltä siis tarkoitan ettei tuollaiseen vartaloon paljon lihasta ole kertynyt. Pehmeää nahkaa ja luuta vain.
Minusta taas nuo numerot kuulostavat timmiltä urheilijalta jolla on rasvat ~5%.
Tuossa on suunnilleen samanpituinen 100 kiloinen mies http://img.over-blog-kiwi.com/1/18/57/55/20180127/ob_b85fb9_4-copie.jpg
Vierailija kirjoitti:
Vähäiseltä vaikuttaa. Normaali paino olis sellaiset 70-80 kg olettaen, että on jonkin verran lihasta. Naisetkin ovat rotevampia ku tuollainen rimpula.
80kg on 173cm pituiselle ylipainoinen bmi:n mukaan, reilut 5kg ylimääräistä, ei suinkaan normaalipainoinen.
Mutta koska vain neljännes yli 30-vuotiasta suomalaisista on normaalipainoisia, niin eihän se tietysti mitenkään normaalia enää ole.
Olen 186 cm ja viimeksi painoin 68 kun kävin vaa'alla. En mielestäni näytä peilissä liian laihalta. Ehkä vähän enemmän painoa saisi olla mutta minkäs teet kun ruoka ei maistu enempää. Jostain luin joskus että lihaksia ei voi kasvattaa vuodessa yli 4 kg ilman dopingia, ja senkin vain hyvin runsaalla salirääkillä.
No tuommoistahan pitelisi yhdellä kädellä seinää vasten ja toisella leipoisi lättyyn - jos olisi tarvis. Että jos naisella on suojeltavanaolo -fetissi niin suosittelen skippaamaan, muuten go for it. Tietty jos mies on juuri tullut 15 vuoden retriitiltä Shaolin luostarista niin voi harkita toisen kerran.
Vierailija kirjoitti:
No tuommoistahan pitelisi yhdellä kädellä seinää vasten ja toisella leipoisi lättyyn - jos olisi tarvis. Että jos naisella on suojeltavanaolo -fetissi niin suosittelen skippaamaan, muuten go for it. Tietty jos mies on juuri tullut 15 vuoden retriitiltä Shaolin luostarista niin voi harkita toisen kerran.
Sillä on pistooli taskussa. Sinuna olisin nöyrää poikaa ja häipyisin vähin äänin paikalta.
Vierailija kirjoitti:
173cm pituisella ylipainon raja on siinä 74-75kg.
Naiset ovat itse rotevia/läskejä, mutta haluaisivat tuntea itsensä pienemmiksi. Siksi normaalipainoinen mies katsotaan rimpulaksi.
Se naisten mainostama vanhan ajan työmies oli juuri noissa mitoissa. Tosin silloin naisetkin olivat terveellisissä mitoissa.
Ei haittaa. Pääasia että kalu tuntuu pillussa tarpeeksi isolta ja paksulta.
Vierailija kirjoitti:
Tuossa on suunnilleen samanpituinen 100 kiloinen mies http://img.over-blog-kiwi.com/1/18/57/55/20180127/ob_b85fb9_4-copie.jpg
Tyson on 178cm ja painoi huippuaikoinaan n. 95-97kg.
Pitää toki muistaa että puhutaan huippunyrkkeilijästä joka oli jo luontaisesti ruumiinrakenteeltaan leveä ja roteva.
https://is.mediadelivery.fi/img/468/7ed83466b7c74ab1aaba248f2bb1ea21.jpg
Esimerkkinä samanpituisesta miehestä Floyd Mayweather, 173cm/68kg.
https://im.mtv.fi/image/3028112/landscape16_9/1024/576/9a14fe4ef1c51728…
Tai Edis Tatli, 175cm/60-65kg.
Ei jos rasva% on alle 10