Mistä saa rauhoittavia lääkkeitä?
Rauhoittavat lääkkeet helpottavat nopeasti ahdistusta. Mistä niitä saa? Kirjoittavatko lääkärit niitä ylipäätään enää?
Kommentit (5)
Ihan tavallinen nuori terveyskeskuksen yleislääkäri minulle Diapamia määräsi paniikkihäiriöön.
Eivät kirjoita. Antipsykootteja saat pyytämättäkin. Jos olet jo kokeillut niitä, eikun seuraavalle kierrokselle vaan! Tai ehkä masennuslääkkeistä löytyisi jpku, jota olet kokeillut vain kolme jaksoa?
Ei niitä noin vain saa ja se on sekä hyvä että huono asia. Hyvä koska ne on niin kovaa kamaa etten niitä haluaisi helposti kenellekkään. En siis itse ole koskaan laillisesti käyttänyt. Huonoa se että oikeasti tarvitsevien on melkein mahdotonta saada niitä nopeasti.
Kokeilin enkä saanut niistä mitään oloa. Nukuin vain tavallista enemmän. En käyttäisi päihteenä vaikka laillisesti saisi. Kannabis on enemmän mun juttu. Se vaan kun kaikki muu kuin alkoholi on laitonta niin vähän oli pakko testailla. Se on aikamoista leikkiä hengelllä. Kasarin valistuksen olen saanut ja sen mukaan kaikki laiton on yhtä vaarallista. En muuten usko siihen valistukseen enää yhtään. Onneksi koviin laittomiin en ole ikinä koskenut.
Lääkäri määrää reseptin ja lääkkeet haetaan apteekista. Tai sitten erään saitin kautta josta toki saa paljon muutakin.